شناسهٔ خبر: 67288618 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری:

مدل اروپایی پورمحمدی برای مدیریت سوخت و کمک به بخش درمان و سلامت

پورمحمدی گفت: ما می توانیم میانگین از میزان سوخت در اروپا بگیریم و آن را به مردم مجانی بدهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی پورمحمدی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دوم مناظره امشب، به اظهارات سایر نامزدها پاسخ داد.

اهم سخنان پورمحمدی به شرح زیر است:

* بحث سلامت جز نقاط مثبت ما است.

*برخی از دوستان پزشک هستند، طرح هایتان را بدهید و اجرا می کنیم، ارتقای سلامت می دهیم (خنده)، الحمدالله متخصص کارامد وجود دارد.

* تقریبا ما در شرایط مناسبی از نظر ظرفیت، آموزش، دانش و تحصیل، بیمارستان و تخت ها و ... هستیم.

* توسعه زیرساخت ارتباطی برای مشاور و درمان که ایجاد شده را گسترش بدهیم، بحثی که آقای قالیباف اشاره کردند، سالمندی مسئله مهم کشور است و از الآن باید به آن توجه کرد. اوتیسم که توسعه زیادی پیدا کرده است.

* همچنان برمی گردم به تدبیر، برنامه ریزی، ایجاد اعتماد، امید و همکاری متقابل، پزشکان جز فرهیخته ترین مجموعه های نظام ما هستند. کادر گسترده پزشکی هستند.

*خانواده بزرگ بهداشت و درمان از ظریفت بزرگ ماست.

* ماباید گره های آنان را حل کنیم، یکی از مباحث مورد توجه دولت در کلان سیاست گذاری، یکی فراهم کردن بستر مناسب، اعتماد کردن و مهم تر مدیریت اقتصاد سلامت و درمان است.

*مطمئن هستم با مدیریت خوب در یارانه سوخت و انرژی که متاسفانه در ۱۵ یا ۱۶ سال گذشته در دو طیف مدیریتی جناحی نتوانستیم آن را سامان بدهیم و پرت عظیم انرژی داریم، ما می توانیم میانگین از میزان سوخت در اروپا بگیریم و آن را به مردم مجانی بدهیم. یک شاخص و مدل داریم باقی مانده آن را می توانیم یک تسهیلات دیگر مانند کمک به بهداشت و آموزش ارائه بدهیم.

۲۷۲۱۵

نظر شما