شناسهٔ خبر: 67288591 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرباز نیستم و معاف شده‌ام:

اسدی: ثابت شد انتخابم درست بوده

رضا اسدی عنوان کرد که از انتخاب تیم خود به شدت خوشحال است!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی از شرایطی که در تیم سپاهان دارد رضایت کامل دارد و اعلام کرد که قرار داد دوساله دارد و دوست دارد که فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: به هواداران سپاهان بابت این قهرمانی که حقشان بود تبریک می‌گویم، تبریک‌ویژه‌ای هم به کارکنان کارخانه می‌گویم که پشت ساختار تیم قرار دارند، خداراشکر که توانستیم با بردن مس رفسنجان قهرمان جام حذفی شویم، یک پروسه‌ای بود که طی شد.

او در ادامه افزود: با جامی که به دست آوردیم نشان دادم که در انتخاب تیم اشتباه نکردم، در مسابقات لیگ هم هزار و یک مشکل پیش آمد و سپاهان حق بیشتر از این حرف‌ها داشت، خداراشکر توانستیم حداقل یک قهرمانی به دست آوریم.

او درباره وضعیت سربازی خود گفت: من حدود دوسالی است که معاف شدم، پدر من جبهه بودند و خدمت کردند برای این ممکلت در جنگ ایران و عراق و از شرایطی که داشتم توانستم استفاده کنم و معاف شوم.

1911965

اسدی درباره شرایط فصل آینده خود گفت: قرارداد دارم، دوستانی که قوانین را تعیین کردند اول فصل، من قرارداد دو ساله دارم و دوست دارم با سپاهان ادامه دهم، قهرمان هم شدم و برای این شرایط خیلی خوشحال هستم.

او در واکنش به اینکه توانسته پولش را دریافت کند یا خیر با لبخند پاسخ داد: مشکل خاصی نیست و خوب است!

اسدی در واکنش به بهترین اتفاق فصل گفت: شرایط خیلی خوبی داشنم، فصل را خیلی خوب شروع کردم، اگر بخواهم یکی از آنها رو بگویم نشدنی است، اما بهترینش همین است که با جام فصل را تمام کردیم.

او در انتها در واکنش به حضور در لیگ نخبگان گفت: دو بازی پلی‌آف است و باید پیروز شویم و وارد لیگ نخبگان شویم.

نظر شما