شناسهٔ خبر: 67288586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کومان: مقابل فرانسه قدرتمند باید آرام باشیم

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، از بازیکنانش می‌خواهد از بازی مقابل لهستان درس گرفته و در بازی با فرانسه با آرامش زیاد کار را دنبال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال هلند در چارچوب رقابت‌های گروه D یورو 2024 فرداشب در دیداری دیدنی به مصاف فرانسه خواهد رفت.

هلند در اولین بازی‌اش مقابل لهستان قرار گرفته بود و با نتیجه 2-1 برنده شد. فرانسه هم در بازی قبلی مقابل اتریش 1-0 برنده شد و بازی فردا رقابت بین این دو تیم برای انتخاب صدرنشین خواهد بود.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: "ما سعی می‌کنیم در هر بازی بیشترین استفاده را از تیم داشته باشیم. ما بازیکنانی داریم که بازی را شروع می‌کنند و کسانی هم هستند که بازی را تمام می‌کنند. فردا خواهید دید که ووت وخورست در این برنامه چه جایگاهی خواهند داشت."

2045943

بازی مقابل لهستان؟

درسی که مقابل لهستان گرفتیم این بود که باید 90 دقیقه در سطح بالایی بازی کنیم نه فقط 60 دقیقه. همچنین اینکه باید صبور باشیم و همیشه در پس ذهن خود این را داشته باشیم که اگر توپ را از دست بدهیم چه اتفاقی می‌افتد.

تاثیر برد مقابل لهستان؟

اگر در اولین بازی برنده شوید، آرامش و اعتماد به نفس خوبی به دست می‌آورید. ما به همه این‌ها در برابر تیم قدرتمند فرانسه نیاز خواهیم داشت که در سال‌های اخیر با آن‌ها بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم. می‌دانیم که باید انتظار که چه چیزی را داشته باشیم. باید خیلی خوب بازی کنیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.

ژاوی سیمونز؟

مثل هر بازیکنی، او نیاز به توجه دارد. او جوان و با استعداد است و البته هنوز در حال پیشرفت است. وقتی در چنین سنی هستید، همیشه فشار زیادی وجود دارد. منطقی است که این مسائل را با او در میان بگذاریم و او را راهنمایی کنیم.

نظر شما