شناسهٔ خبر: 67288368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

زاکانی: آقای پزشکیان، پدر مردم را شما درآوردید نه ما؛ شما نماینده و وزیر بودید

زاکانی در پاسخ به پزشکیان که گفته بود پدر مردم را در آوردید گفت: آقای پزشکیان، شما درآوردید نه ما؛ شما نماینده و وزیر بودید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زاکانی در پاسخ به پزشکیان که گفته بود پدر مردم را در آوردید گفت: آقای پزشکیان، شما درآوردید نه ما؛ شما نماینده و وزیر بودید.

به گزارش انتخاب، بخشی از سخنان علیرضا زاکانی در ادامه می‌آید:

 از توصیه‌های اخلاقی آقای پزشکیان تشکر می‌کنم. اما دعوا بر سر حقوق مردم است وگرنه مخلص شماییم و دوستیم.

آقای پزشکیان شما درآوردید نه ما؛ شما نماینده بود وزیر بودید و ...

درباره ترامپ هراسی آقای پورمحمدی... (پورمحمدی در پاسخ: من از قویترین‌ها بوده‌ام اشتباه نکنید؛ از این بیانات هم نفرمایید؛ اگر کسی بخواهد مقابل ترامپ بایستد ماییم. خواهید دید در آینده چه می‌شود)

با اسناد کرسنت آقای پورمحمدی بگوید که چه کرده است!

پزشکان و پرستاران و ... بزرگترین سرمایه ما هستند؛ ما شبکه بهداشت را تقویت می‌کنیم و پیشگیری را مقدم بر درمان می‌دانیم. بیمه پایه رایگان را تکمیل میکنیم. کار دولت شهید رئیسی را ادامه می‌دهیم در این زمینه. ۶ دهک بیمه تکمیلی می‌شوند. با مبنای تعرفه دولتی.

۴۰ درصد مردم درمانشان در طرح ما رایگان می‌شود. الان ۸۵ درصد درمان در حوزه بیمارستان‌های دولتی است. بیماران صعب العلاج همه در طرح ما کلا در بیمارستان‌های دولتی رایگان می‌شود.

دولت از بخش خصوصی خرید راهبردی خواهد کرد. این خیلی مهم است؛ و مسیر تحول را به سمتی می‌برد که سلامت در زندگی افراد بتواند اسباب حفظ و صیانت شود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما