شناسهٔ خبر: 67288097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ظریف: سیاستمداران بد توسط کسانی که رأی نمی‌دهند انتخاب می‌شوند

وزیر پیشین امورخارجه کشور گفت: روز انتخابات خیلی‌ها می‌خواهند شما در خانه بمانید. آنهایی که از ادامه تحریم کاسبی می‌کنند و آنهایی که به دنبال حمله به ایران هستند. با شرکت در انتخابات آرزوی اینها را نقش برآب کنیم. واقعا فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف شامگاه پنجشنبه ۳۱ خرداد در گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان در کرج با بیان اینکه زبان تحریم برای مردم ایران جواب نمی‌دهد بلکه باید برای این مردم زبان تکریم داشت، گفت: اگر می‌خواهیم زیر بار تهدید نظامی و تحریم نباشیم باید نشان دهیم این ملت انتخاب دارد.

ظریف با بیان اینکه پزشکیان کشور را به سمت رشد می‌برد و فردای بهتری برای فرزندان کشور می‌سازد، افزود: در این شرایط ناگوار به دلیل شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، ما ناگزیر به یک انتخابات آگاهانه هستیم. تنها انتخاب ما صندوق رأی است.

ظریف گفت: از اثر انتخابات می‌توان به منادی گفت و گوی تمدن‌ها اشاره کرد که احترام جهان و ملت‌ها را برای ما به دنبال داشت.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت در انتخابات تیرماه و انتخاب مسعود پزشکیان افزود: در روز انتخابات تیرماه صندوق رأی را ترک نکنید چون اگر صندوق رأی ترک شود سال‌های بعد هرگز خود را نخواهیم بخشید.

وی خاطرنشان کرد: سیاستمداران بد را کسانی انتخاب می‌کنند که در انتخابات شرکت نمی‌کنند. انتخاب نکردن یعنی انتخاب کردن اقلیت پرگو و پرمدعا.

ظریف ادامه داد: برای سربلندی زنان، امید جوانان و حسرت نخوردن پدران و مادران انتخاب می‌کنیم.

ظریف با بیان اینکه این انتخابات حق ماست؛ تصریح کرد: روز انتخابات خیلی‌ها می‌خواهند شما در خانه بمانید. آنهایی که از ادامه تحریم کاسبی می‌کنند و آنهایی که به دنبال حمله به ایران هستند. با شرکت در انتخابات آرزوی اینها را نقش برآب کنیم. واقعا فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد.

وی با بیان اینکه رأی شما تأثیر گذار است؛ افزود: گول اینکه رأی شما اثرگذار نیست را نخورید چون که نتیجه رأی ندادن انتخاب یک احمدی‌نژاد دیگر یا بدتر از اوست.

ظریف گفت: آیا می‌خواهید با رأی ندادن کسانی که فقط شعار داده‌اند و تحریم به کشور تحمیل کرده‌اند سیاست را در دست بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما