شناسهٔ خبر: 67288080 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کاسیاس: بازی با ایتالیا برای اسپانیا سخت‌تر خواهد بود

ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق اسپانیا، انتظار یک بازی «پیچیده‌تر و سخت‌تر» را برای لاروخا مقابل ایتالیا دارد و به شانس تیم ملی کشورش در یورو 2024 خوشبین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لاروخا تحت هدایت لوئیس د لا فوئنته در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی اروپا عملکرد خوبی داشت و با نتیجه 3-0 مقابل کرواسی ناامیدکننده به پیروزی رسید. آنها اکنون خود را برای یک بازی حساس اما کلیدی مقابل آتزوری‌های لوچانو اسپالتی که در بازی اول خود با نتیجه 2-1 آلبانی را شکست دادند، آماده می‌کنند. کاسیاس در مورد یورو 2024 و بازی اسپانیا مقابل ایتالیا صحبت کرد.

انتظار می‌رود بازی در گلزن‌کرشن محتاطانه باشد و با توجه به اینکه کرواسی در دیگر دیدار دور دوم گروه B مقابل آلبانی به تساوی رسید و هر دو تیم تک امتیازی هستند، تساوی می‌تواند نتیجه‌ای رضایت‌بخش برای هر دو تیم باشد.

کاسیاس ابتدا نظرات خود را در مورد مسابقات قهرمانی اروپا تاکنون بیان کرد.

«تا به حال، تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌ام که آلمان به راحتی برنده شد، مقابل اسکاتلند و مجارستان گل‌های زیادی به ثمر رساند.»

«همچنین با برد 3-0 اسپانیا مقابل کرواسی تحت تاثیر قرار گرفتم، که بدیهی است به عنوان یک هوادار اسپانیایی که هستم، مرا خوشحال می‌کند. در مورد سایر تیم‌ها، شاید خیلی تحت تاثیر قرار نگرفتم، اما ایتالیا، انگلیس و فرانسه نیز توجه مرا جلب کردند.»

2045910

از او پرسیده شد که آیا این تیم اسپانیا می‌تواند در یورو 2024 قهرمان شود و نظرش در مورد بازی مقابل ایتالیا چیست.

«نمی‌دانم، هنوز رقابت‌های زیادی باقی مانده است. حالا باید مقابل ایتالیا بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی نسبت به بازی مقابل کرواسی پیچیده‌تر و سخت‌تر است.»

«حقیقتا بگویم، بازی مقابل کروات‌ها هم کمی پیچیده بود، چون حریفان ما سعی داشتند به بازی برگردند، اما در نهایت آن‌ها بدشانس بودند. باید ببینیم اسپانیا در بازی بعدی چگونه عمل خواهد کرد. اینجا مقابل ایتالیا است که واقعاً قدرت خود را خواهیم سنجید.»

کاسیاس انتظار دارد که اوضاع در مراحل حذفی مسابقات داغ شود.

«تورنمنت هنوز به حداکثر سطح از شور و هیجان نرسیده است. از مرحله یک چهارم نهایی به بعد، واقعاً بهترین تیم‌ها را در حال رقابت خواهیم دید، بعد از این مرحله گروهی و مرحله یک شانزدهم، آنجا خیلی خوشحال خواهیم شد. من همیشه این رقابت را دوست داشته‌ام و واقعاً زمانی که فقط هشت تیم ملی باقی می‌مانند و برای قهرمانی در اروپا می‌جنگند، آن را دوست دارم.»

1939231

کاسیاس در مورد پیشرفت و استعداد لامین یامال نظرات خود را ارائه کرد.

«فقط او می‌تواند ثابت کند که می‌تواند یک بازیکن بزرگ شود، فقط او، با اعتماد به نفس و تعهد. دیدن اینکه بازیکنان جوان همچنان به ظهور در فوتبال ادامه می‌دهند، عالی است. در اسپانیا آنها را ستارگان آینده می‌دانند.»

«آن‌ها برای کل تیم خوب هستند. باید ببینیم آیا یامال با اعتماد به نفس و پختگی که دارد، به همراه حمایت هم تیمی‌هایش می‌تواند به یک بازیکن برتر برای اسپانیا تبدیل شود.»

در نهایت، کاسیاس در مورد اینکه مانوئل نویر همچنان با آلمان درخشش دارد، صحبت کرد.

«او یک نقطه عطف است. دروازه‌بان باتجربه این رقابت‌ها. این چیزی است که می‌توانست برای من و جی‌جی بوفون اتفاق بیفتد. امیدواریم او سال‌های زیادی به بازی کردن ادامه دهد.»

نظر شما