شناسهٔ خبر: 67288060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیکزاد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت مردم سالاری دینی می‌شود

همدان- ایرنا- رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت مردم سالاری دینی و افرایش اقتدار کشور در عرصه های بین المللی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی نیکزاد" شامگاه پنجشنبه در گردهمایی حامیان قالیباف در پیاده راه مرکزی همدان اظهار کرد: این دولت باید در اختیار مردم باشد و کشور با کمک ملت به رشد و توسعه‌ای که خواست آن‌ها است، برسد.

وی بیان کرد: ما باورمان این است که از مردم خواهش کنیم برای نشان دادن اقتدار ملی و عزت ملی به صحنه بیایند، مشارکت سبب اقتدار خواهد شد.

نیکزاد اضافه کرد: کشور باید به کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل شود به طوریکه مردم پویایی و تحرکات روبه رشد را به خوبی لمس کنند.

نیکزاد ادامه داد: اکنون مردم در رقابت بین جبهه انقلاب و سایرین با انتخاب فردی اصلح که نزدیکترین خصائص را به شهید رئیسی دارد برای عبور از بحران‌ها باید به میدان سرنوشت کشور بیایند.

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف اضافه کرد: رئیس جمهور آینده باید گره شای عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشد.

وی افزود: نیاز است در امور سیاست‌های داخلی و خارجی شاهد تحولات تاثیرگذار و کارساز باشیم و این انتظار از رئییس جمهور آینده می‌رود.

نیکزاد بیان کرد: در این میدان بزرگ و تعهد به رهبری و نظام باید به مردم بگوییم چگونه رییس جمهور آینده را انتخاب کنند، اگر کسی آمده ادعای ریاست جمهوری دارد باید با دلیل و منطق و برنامه مشخص آینده را برای مردم ترسیم کند.

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در ادامه گفت: محمدباقر قالیباف حقش را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ادا کرده است.

نیکزاد افزود: انقلاب اسلامی الگوی حکمرانی جهانی است که با سه ضلع اسلام اصیل، ولایت فقیه و مردم پایه گذاری شده و سیره قالیباف همواره برپایه این ویژگی‌های مهم بوده است.

وی با تاکید براینکه حکمرانی باید بر پایه اخلاق اسلامی ادامه راه باشد، بیان کرد: وقتی در سایه این ولایت حرکت کردیم حتی با حادثه بزرگ و تلخ از دست دادن رئیس جمهور فقید خللی در کار کشور رخ نداد و به گفته رهبری تنها انقلابی در جهان است که چله‌اشرا گذرانده و مردم به آرمان‌های آن پشت نکرده‌اند.

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف گفت: همدان منشا علم، دانش، فرهنگ و تمدن و اسلام است و نام آوران این خطه در زمینه‌های مختلف همواره نام ایران و ایرانی را سربلند کرده‌اند.

وی در خصوص برنامه انتخاباتی ستاد محمدباقر قالیباف یادآور شد: قرار است آخرین تجمع حامیان قالیباف عصر روز چهارشنبه ششم تیرماه جاری در جوار حرم امام رضا (ع) باشد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما