شناسهٔ خبر: 67288045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر شعب بیمه «ما» در استان زنجان:

صنعت بیمه در کشور به طور کامل به جایگاه اصلی نرسیده است/ توسعه بیمه به اقتصاد کشور کمک می‌کند

زنجان- مدیر شعب بیمه «ما» در استان زنجان با بیان اینکه توسعه بیمه به اقتصاد کشور کمک می‌کند گفت: ﺩﺭ ﻛﺸــﻮﺭﻫﺎﻯ ﺗﻮﺳــﻌﻪ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﺻﻨﻌــﺖ ﺑﻴﻤﻪ ﺍﺯ ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﺧﺎﺻﻰ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ اما توسعه صنعت بیمه در ایران مغفول مانده وبه طور کامل به جایگاه اصلی نرسیده است.

صاحب‌خبر -

صنعت بیمه در کشور به طور کامل به جایگاه اصلی نرسیده است/ توسعه بیمه به اقتصاد کشور کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، زهرا رحمتی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نقش بیمه در توسعه اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه جامعه افزایش خدمات بیمه‌ای و ضریب نفوذ آن در جامعه است و توسعه بیمه و اقدامات مربوط به آن باعث جذب سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌شود. 

وی گفت: بیمه «ما» از جمله بیمه‌هایی است که اقدامات مهمی در ارتباط به پرداخت خسارت ۷۵ میلیارد تومان به یکی از بیمه گذاران خود شرکت « آناکیمیا منگنز» انجام داد که در نوع خود با توجه به مبلغ پرداختی در مدت زمان کوتاه در کشور در صنعت بیمه بی‌سابقه بوده است.

مدیر شعب بیمه «ما» در استان زنجان با اشاره به اهمیت بیمه که به اقتصاد کشور کمک می‌کند تصریح کرد: متاسفانه صنعت بیمه در کشور به طور کامل به جایگاه اصلی نرسیده و همچنان مغفول مانده است. 

رحمتی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در دنیا ۷ است گفت: این عدد در کشور ما ۲ است که برای توسعه نفوذ بیمه در جامعه نیازمند اعتماد فعالان اقتصادی، کارفرمایان و مدیران شرکت‌های تولیدی به بیمه و اهمیت آن است.

وی علت بی‌اعتمادی جامه به بیمه را عدم معرفی صحیح بیمه و اهمیت آن دانست و ابراز داشت: در این زمینه می‌توان به عدم صدور درست بیمه نامه‌ها، نبود افراد با اطلاعات صحیح و درست در زمینه بیمه اشاره کرد که باعث بی‌اعتمادی مردم به صنعت بیمه می‌شود.

فاطمه عسگری 

نظر شما