شناسهٔ خبر: 67287874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

زاکانی : به خانواده ۵ نفره ۱۱۰ میلیون تومان در سال یارانه می‌دهیم/ از ابتدای دولت خدمت، نفری ۲۲ میلیون تومان یارانه انرژی می‌دهیم

علیرضا زاکانی امشب ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در دومین مناظره انتخاباتی در چهار دقیقه اول درباره عادلانه کردن یارانه‌ها، پرداخت یارانه‌ به تولیدکننده یا مصرف‌کننده نهایی و برنامه‌هایش پاسخ داد.

صاحب‌خبر -
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یارانه طلایی تنظیم کردیم که ما به ازای آن در خانوار به هر خانواده ۳ نفره معادل اعتبار ۲۰ گرم طلا، یارانه می‌رسد یعنی یک خانواده پنج نفره ۱۱۰ میلیون تومان در سال یارانه می‌گیرد.
 
به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی امشب ۳۱ خرداد ۱۴۰۳  در دومین مناظره انتخاباتی در چهار دقیقه اول درباره عادلانه کردن یارانه‌ها، پرداخت یارانه‌ به تولیدکننده یا مصرف‌کننده نهایی و برنامه‌هایش پاسخ داد.
 
وی گفت: حوادث اخیر تلخ را تسلیت می‌گویم. کشوری ثروتمند هستیم اما مشکل‌مان توزیع نادرست است. آدرس غلط داده بودند بعدا اثبات می کنم. کل این شعارها قبلا داده شده است. یارانه خانوار در حوزه بنزین، گاز و برق درست در کشور توزیع نمی‌شود. ما در بسته رفاه هم یارانه انرژی داریم، هم ناظر به مسکن، معیشت، اشتغال، رفاه و تفریح مردم است.
 
وی ادامه داد: یارانه طلایی تنظیم کردیم که ما به ازای آن در خانوار به هر خانواده سه نفره معادل اعتبار ۲۰ گرم طلا، یارانه می‌رسد یعنی یک خانواده پنج نفره ۱۱۰ میلیون تومان در سال یارانه می‌گیرد. به میزان انتقال سوخت‌های فسیلی به سمت سوخت‌های پاک، سودشان بیشتر می‌شود. عشایر،‌ روستاییان و بازنشستگان ثروتمند می‌شوند و به میزان صرفه‌جویی، سود می‌کنند.
 
وی ادامه داد: برقی هم که صرفه‌جویی می‌شود به کارخانجات و کشاورزی داده می‌شود و دیگر نیاز به قطع برق صنایع و کشاورزی نیست.
 
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از ابتدای شروع دولتم هم برای خانوارها حساب ویژه باز می‌کنیم و  اعتبار واریز شده به این حساب مصون از تورم خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما