شناسهٔ خبر: 67274610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

فسخ قرارداد بیرانوند با اما و اگر؛ اسناد ایرنا خلاف ادعای دروازه‌بان ملی‌پوش را نشان می‌دهد

در حالی که علیرضا بیرانوند مدعی است به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در موعد مقرر، قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده است، اسناد به دست آمده توسط ایرنا نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس تعهدات خود را در قبال این بازیکن به طور کامل انجام داده و فسخ قرارداد از سوی بیرانوند قانونی نیست.

صاحب‌خبر -

سنگربان پرسپولیس در حالی اعلام کرده قرارادادش با سرخ‌پوشان قانونی فسخ شده که اسناد رسیده به دست ایرنا، به نوعی خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا، در قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس که در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ میان طرفین به امضا رسید، این باشگاه موظف بود ۱۵ روز بعد از ‌آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت کند. در غیر اینصورت وی می‌توانست قرارداد خود را فسخ کند.

اگر چه باشگاه پرسپولیس دو روز پیش تمامی مطالبات قرارداد این سنگربان را پرداخت کرد، اما با توجه به صحبت‌های روز گذشته این دروازه‌بان در خصوص اینکه باشگاه پاداش بردهای هفته پایانی را به عنوان مطالبات بازیکنان حساب کرده، از این رو وی به دلیل وصول نشدن مطالبات تا زمان مقرر، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

بیرانوند در واکنش به فسخ قرارداد خود در مکالمه‌ای کوتاه عنوان کرده با توجه به الحاقیه‌ای که باشگاه در قرارداد وی گنجانده، چنانچه مطالباتش ١۵ روز بعد از آخرین بازی او در فصل ١۴٠٣/٠٢ پرداخت نشود، او قرارداد خود را فسخ می‌کند و با توجه به این موضوع سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس قرارداد خود را فسخ کرده است.

فسخ قرارداد بیرانوند با اما و اگر؛ اسناد ایرنا خلاف ادعای دروازه‌بان ملی‌پوش را نشان می‌دهد

برخلاف ادعا سنگربان ملی پوش که گفته این الحاقیه را باشگاه به قراردادم اضافه کرده و او طبق آن قرارداد خود را فسخ کرده است، باشگاه در تاریخ ٢۶ خرداد مطالبات بیرانوند را پرداخت کرده و بدین ترتیب فسخ قرارداد این بازیکن قانونی تلقی‌ نمی‌شود.

نظر شما