شناسهٔ خبر: 67287766 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

جلسه معارفه اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان در سال ۱۴۰۳ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

جلسه معارفه اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر امور دانشجویی، مدیر فرهنگی، مدیر مفدا، مسئول و کارشناس اداره خوابگاه های دانشجویی، رئیس اداره تغذیه روز سه شنبه 29 خردادماه 1403 در سالن شهید احدی این دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مفدا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ در ابتدای جلسه دکتر فرزین نیا ضمن تشکر از فعالیت های سال گذشته شورای صنفی دانشجویان دانشگاه گفت؛ امید است در اسرع وقت دبیر جدید شورای صنفی انتخاب شود. وی بر تعاملی و مشارکتی بودن و همکاری دو جانبه علی الخصوص برای ارایه بهتر خدمات صنفی و رفاهی دانشگاه تأکید کرد و ملاک نهایی تصمیم گیری‌ها را قوانین و آئین نامه های موجود دانست و گفت در این زمینه اطلاع رسانی های لازم به خصوص در مورد تغییرات آئین نامه اسکان و تغذیه نسبت به آیین نامه های قبلی به دانشجویان انجام شود.
ایشان همچنین بر ضرورت ایجاد و فعال شدن کمیته های فنی زیرمجموعه شورای صنفی برای احصا و اولویت بندی درخواست های صنفی دانشجویان تاکید نمودند و بر جلب مشارکت بیشتر دانشجویان در انتخابات و فعالیت های صنفی تاکید نمودند.
وی در ادامه هدف کاربردی معاونت فرهنگی دانشجویی را "هر دانشجو یک مهارت" اعلام کرد و بر فراهم آوردن امکانات لازم (استاد، تأمین اعتبارات و ملزومات لازم) قول مساعد داد.
در ادامه؛ مدیران و مسئولین حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را اعلام کردند و در فعالیت های فرهنگی دانشگاه بر مشارکت بیشتر پسران تاکید کرد.
در ادامه " مسعود عسگری" دبیر سابق شورای صنفی از حمایت های معاونت فرهنگی دانشجویی در پیشبرد اهداف تشکر و قدر دانی کرد و برای تیم جدید شورای صنفی آرزوی موفقیت در راستای خدمتگزاری به دانشجویان داشت.
گفتنی است؛ این جلسه با اهدای لوح تقدیر به دبیر سابق شورای صنفی به پایان رسید.

نظر شما