شناسهٔ خبر: 67287569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد جوانان سعید جلیلی در سنندج آغاز بکار کرد

سنندج- ایرنا- ستاد تبلیغاتی جوانان سعید جلیلی به صورت خودجوش و با حضور تعدادی از جوانان، شامگاه پنجشنبه در سنندج آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسئول ستاد میثاق با ابراهیم ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کردستان عصر پنجشنبه در آیین افتتاح این ستاد اظهار کرد: ستاد جوانان سعید جلیلی فارغ از هر گونه جناح بندی و با هدف مطالبه‌گری جوانان استان راه اندازی شده است.

صادق صلاح زاده، شرکت در انتخابات پیش رو را وظیفه‌ای مدنی دانست و افزود: دکتر جلیلی یکی از رجالی است که گفتمان جدیدی دارد و در گفتار و رفتار سلامت دارد.

وی با بیان اینکه جلیلی معتقد به تیم است ولی اعتقادی به باند ندارد، افزود: در برنانه جلیلی، رشد و شکوفایی در تیم هست ولی در باند نه.

مسئول ستاد میثاق با ابراهیم ستاد جلیلی در استان کردستان ادامه داد: کردستان استان ثروتمندی است ولی از لحاظ نمودار فقر و فلاکت، در ابتدای جدول است که جای تاسف دارد.

صلاح زاده با اشاره به اینکه برخی دوست دارند بین ملت و حاکمیت شکاف ایجاد کنند، ادامه داد: دکتر جلیلی گفتمانش وحدت و تقویت اعتماد بین دولت و مردم است.

وی تاکید کرد: کردستان، استانی معدن خیز است ولی تاکنون دستاوردی برای منطقه نداشته است، همچنانکه کردستان با وجود اینکه پنج درصد اراضی کشاورزی را تشکیل داده ولی در این حوزه توسعه نیافته است.

فعالیت پتروشیمی در سنندج و بی فایده بودن آن برای استان از لحاظ منابع مالی و پرواز یک روزه در فرودگاه سنندج و لزوم افزایش آن، دیگر مطالبی بود که صلاح زاده به آن اشاره کرد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما