شناسهٔ خبر: 67287195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با دهه امامت و ولایت؛

یک واحد تولیدی آب معدنی در نیر افتتاح شد

نیر- فرماندار شهرستان نیر گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیرخم شاهد افتتاح یک واحد تولیدی آب معدنی در شهرک تخصصی آب نیر هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسینی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح واحد تولید آب معدنی در شهرک تخصصی آب نیر اظهار کرد: با مجاهدت و تلاش رییس جمهور شهید در سه سال اخیر تحول عظیمی را همراه با پیشرفت و توسعه در شهرستان محروم نیر شاهدیم و در توسعه واحدهای تولیدی و کارآفرین گام های مثبت برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین کار انجام شده در این شهرستان در یک سال اخیر با همت دولت خدمتگزار زیرسازی و آسفالت ریزی ۶۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی بوده و در کنار آن بهسازی حریم و بستر رودخانه و اجرای طرح هادی روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان انجام شده است.

فرماندار نیر افزود: برای رفع تنش آبی در ۴۰ روستای این شهرستان اصلاح شبکه انجام شده و ما شاهد بهره مندی روستائیان از آب شرب پایدار هستیم.

حسینی فعال شدن شهرک صنعتی آب و ناحیه صنعتی نیر را یادآور شد و بیان کرد: این شهرستان به عنوان قطب گردشگری معرفی شده تا ظرفیت آب در شهرستان نیر در قالب مجموعه های متنوع معرفی شود.

در این مراسم سرمایه گذار واحد تولیدی آب معدنی در نیر اظهار کرد: با اشاره به افتتاح واحد تولید آب معدنی در این شهرستان گفت: از سال ۹۲ و با تامین زمین و با اخذ مجوز قانونی این واحد تولید آب معدنی مراحل ساختمان سازی خود را به همراه خرید و تجهیز دستگاه های مورد نیاز آغاز کرده است.

فرهاد مشهدی محمدی خاطرنشان کرد: از همراهی بانک عامل در پرداخت تسهیلات قدردانی می کنیم که این مجموعه را در سال های گذشته برای راه اندازی کارخانه بسته بندی و آب معدنی پشتیبانی کرده و در فاز اول با اشتغالزایی ۲۰ نفر این واحد در حال تولید محصول متنوع و باکیفیت است.

وی افزود: دومین خط تولید آب معدنی تا ۶ ماه آینده نصب و راه اندازی خواهد شد که امیدواریم در این بخش از سرمایه گذاری نیز کمک و پشتیبانی مسئولان استانی را شاهد باشیم.

نظر شما