شناسهٔ خبر: 67287168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار شادمانی:

دستاوردهای جمهوری اسلامی، ایران را به حقیقت و قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل کرده است

همدان-معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه دفاعی، ایران را به حقیقت و قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیسج از همدان، سردار علی شادمانی در همایش پیشکسوتان لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان با تبیین جایگاه ایران در منطقه و نقش آن در تحولات جهان اظهار کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه دفاعی، ایران را به حقیقت و قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل کرده که در مقابله با دشمنانش دارای دست برتر و نقشه سردرگم کننده است.

وی افزود: جنگ ما با استکبار صرفاً برای رفع تکلیف‌گرایی نبود بلکه برای شکست دشمن و غلبه بر آن بود و تا امروز در این مسیر موفقیت کامل حاصل شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: دکترین اساسی دفاعی جمهوری اسلامی در عصر کنونی، بازدارندگی دشمن از هرگونه اراده تجاوز به کشورمان است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی متحمل ۱.۵ میلیارد دلار هزینه شد.

سردار شادمانی گفت: قبل از عملیات وعده صادق چندین کشور واسطه شدند تا جلوی عملیات را بگیرند، اما دلاورمردان سپاه گفتند خیر، رهبری دستور انتقام داده است.

وی با بیان اینکه رهبری میفرماید کاری کنید که شانس پیروزی دشمن کاهش یابد و در محاسبات خود علیه ما حماقت نکند، گفت: جنگ غزه موجب تحمل هزینه و خسارات بزرگ در همه زمینه‌ها شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: عجز اسراییل در برابر مقاومت و پیروزی‌های بزرگ شاخه‌های جبهه مقاومت باوجود پشتیبانی سنگین آمریکا از رژیم صهیونیستی موجب تحقیر و بی آبرویی اسراییل شده و هر چه آبروی رژیم رفت آبروی آمریکا هم رفت.

وی با اشاره به اینکه اندیشمندان و بزرگان صهیونیستی و غربی معتقدند که اسراییل و امریکا در این جنگ شکست مفتضحانه خورده‌اند، افزود: ۲۰ سال است که دشمن با تمام توان و تجهیزات خود در محیط بیرونی ما می‌چرخد و بارها به تحقیر و شکست کشیده شده اما جرات حمله به ایران را ندارد.

سردار شادمانی تاکید کرد: نتیجه توطئه‌ها و اجرای نقشه‌های آمریکا و مزدورانش در منطقه شکست هیمنه و تحقیر شدن امریکا و قدرتمند شدن ایران بوده است و امروز قدرت ایران از جغرافیای ما عبور کرده و شکست و درگیر شدن با ما محال است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید در بین نامزدها جستجو کنیم و ببینیم کدام یک مرد میدان عمل انقلاب و همراه با خط و راه انقلاب و مقاومت است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) افزود: فضای سیاسی و انتخاباتی کشور روشن است و آن کسی باید منتخب مردم شود که بتواند این راه را که راه سرخ امام حسین(ع) و شهیدان است طی کند.

وی بیان کرد: خداوند باید به این نامزدها و رئیس جمهور منتخب قدرت دهد تا بتواند در تراز انقلاب و این ملت، کشور را از مشکلات عبور دهد.

سردار شادمانی همچنین با بیان دستاوردهای حضور پرشور و مشارکت بالا در انتخابات گفت: مشارکت بالا و قوی قدرت ما را اوج و تثبیت و دوام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما