شناسهٔ خبر: 67287161 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مثبت سوژه |

خدا را شاکر هستیم که چند نفر از افرادی که دوره‌های کارآفرینی مسجد ما را طی کرده‌اند امروز توانسته‌اند برای خود شغلی دست و پا کنند

خدا را شاکر هستیم که چند نفر از افرادی که دوره‌های کارآفرینی مسجد ما را طی کرده‌اند امروز توانسته‌اند برای خود شغلی دست و پا کنند نان حلال بر سر سفره خانواده‌شان ببرند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام جوادی امام جماعت مسجد حضرت قائم(عج) اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به فعالیت‌های پایگاه بسیج این مسجد گفت: به فضل الهی بسیجیان عزیز با برنامه‌های متنوع و جذابی که در مسجد حضرت قائم(عج) برگزار می‌کنند سبب ایجاد شور و نشاط خاصی در مسجد شده‌اند.

وی‌ افزود: برگزاری دوره‌های کارآفرینی برای جوانان، کلاس‌های آموزشی برای نوجوانان و همینطور طراحی ساز و کاری برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و دانش آموزان، از جمله اقدامات صورت گرفته توسط بسیجیان مسجد حضرت قائم(عج) است.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که چند نفر از افرادی که دوره‌های کارآفرینی مسجد ما را طی کرده‌اند امروز توانسته‌اند برای خود شغلی دست و پا کنند نان حلال بر سر سفره خانواده‌شان ببرند.

حجت‌الاسلام جوادی گفت: در حال حاضر و با پایان یافتن امتحانات دانش‌آموزان و آغاز فصل تعطیلی مدارس، شاهدیم که بار دیگر همچون سنوات گذشته نوجوانان، استقبال خاصی را از برنامه‌های فرهنگی و تفریحی تدارک دیده شده در مسجد انجام می‌دهند.

وی گفت: ما سعی و تلاش می‌کنیم که در مسجد به مشکلات تمام نمازگزاران رسیدگی کنیم و از سوی دیگر مشکلات مردم را با عزیزان حاضر در مسجد در میان بگذاریم و درصدد رفع آنها بر بیاییم.

 

 

نظر شما