شناسهٔ خبر: 67287135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرهنگ ذاکر؛

همه برای ایران قوی در انتخابات شرکت نمایند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در جمع مدیران محلات این ناحیه گفت: وقتی حضور مردم در پای صندوق های رای بالا باشد، چشم طمع دشمنان از این کشور دور خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ محمد ذاکر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در جمع مدیران محلات این ناحیه گفت: برگزاری انتخابات، به نوعی یک همه پرسی بین مردم و حکومت است، زیرا حضور مردم در پای صندوق های رای بر اصل ماندگاری جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد.

وی ادامه داد: ملاک در شناخت افراد و فرد اصلح برای سکان هدایت مدیریت اجرایی کشور، همان ویژگی هایی است که فرمانده معظم کل قوا نیز بیان فرمودند.

سرهنگ محمد ذاکر افزود: متاسفانه در کشور، جریانی وجود دارد که با سیاه نمایی از وضعیت موجود و ناچیز نشان دادن دستاوردها، برای رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به بدنه خاکستری جامعه برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات، برای پیشبرد اهداف شهید جمهور آیت الله رئیسی، از وظایف مدیران محلات است که باید به روش های مختلف از جمله دیدار و گفتگوی چهره به چهره انجام شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما