شناسهٔ خبر: 67287037 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز عمليات اجرايي پروژه فيبرنوري ايرانسل در شهرهاي انديشه و بندر دير

صاحب‌خبر -
آغاز عمليات اجرايي پروژه فيبرنوري ايرانسل در شهرهاي انديشه و بندر دير
خبرگزاری آریا-در ادامه پروژه توسعه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای مختلف کشور، عملیات اجرایی این پروژه در شهرهای اندیشه و بندر دیر، آغاز به کار کرد.

به گزارش  آریا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) ایرانسل در شهر اندیشه از استان تهران و شهر بندر دیر از استان بوشهر، آغاز به کار کرد تا در مجموع، پروژه‌های توسعه فیبرنوری ایرانسل در 61 شهر واگذار شده به ایرانسل در برنامه وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در حال تکمیل باشد.

بر همین اساس، پروژه‌های فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) ایرانسل در شهر اندیشه با اعتباری بالغ بر 525 میلیارد ریال و به طول 45 کیلومتر و در شهر بندر دیر، با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال و به طول 18 کیلومتر، آغاز شده است. پس از طی عملیات حفاری و سایر مراحل عملیات اجرایی، مردم و کسب‌وکارها می‌توانند با ارائه درخواست، از اینترنت پرسرعت فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اندیشه و بندر دیر، بهره‌مند شوند. این میزان فیبرکشی در این دو شهر، جمعیتی بالغ بر 35 هزار و 600 خانوار را در شهر اندیشه و 13 هزار و 200 خانوار را در بندر دیر، تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌دهد.

نظر شما