شناسهٔ خبر: 67286772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان خبر داد

برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت اوقات فراغت نوجوانان کاشان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: تشریح برنامه‌های اوقات فراغت در نشست نهادهای دولتی با کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج به منظور ارتقای آموزش و فرهنگ نوجوانان کاشانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: با رویکرد مشارکت و هم‌افزایی به تشریح برنامه‌های اوقات فراغت کاشان با همکاری نهادهای دولتی، کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج پرداخته شد.

وی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال ۱۴٠۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) برای نخستین بار در شهر کاشان، جلسهٔ هم‌افزایی و هماهنگی برنامه‌های ستاد اوقات فراغت با حضور مدیریت شهری، مدیران مراکز فرهنگی، مسئولان مواکب و جلسات مذهبی برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در این نشست به چگونگی برگزاری مواکب مهمانی غدیر کاشان پیرامون نحوهٔ برگزاری این مهمانی، ادارهٔ مواکب غدیر و برنامه‌های عید غدیر توضیحاتی ارائه شد و مسئولین ستادهای اتحادیهٔ کانون‌های فرهنگی نیز به تفصیل برنامه هر ستاد، نحوه تعامل و مشارکت مراکز فرهنگی کاشان در اجرای برنامه‌های تابستانی را پرداختند.

فرجی تصریح کرد: این نشست به منظور مشارکت و هم‌افزایی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی با کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج در جهت برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان تشکیل شد.

وی گفت: در این مراسم ۱۹ برنامه و رویداد از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ،۶ برنامه آموزش و پرورش و ۱۲ برنامه اتحادیهٔ کانون‌های فرهنگی کاشان برای تابستان ارائه شد تا مراکز فرهنگی به فراخور ظرفیت و ذائقهٔ مخاطبان خود نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

نظر شما