شناسهٔ خبر: 67286732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

وزیر کشور:

تمام کردن ناتمام‌ها، ویژگی مکتب شهید رئیسی

وحیدی گفت: مکتب مدیریتی شهید رئیسی از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قوی است و کارایی خود را کمتر از سه سال نشان داد و آثار و برکات این مکتب همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر وحیدی وزیر کشور روز پنج‌شنبه در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) اراک، اظهار داشت: مکتب مدیریتی شهید رئیسی از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قوی است و کارایی خود را کمتر از سه سال نشان داد و آثار و برکات این مکتب همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی مکتب مدیریتی شهید رئیسی ناتمام نگذاشتن کارها و تمام کردن ناتمام‌ها است. در دولت سیزدهم فقط در استان مرکزی ۷۲۰ واحد تولیدی و صنعتی احیا شده است که دو واحد شاخص آن هپکو و آذرآب هستند و مهم‌ترین کار شهید رئیسی همین بود که نتیجه‌ی آن رشد اقتصادی بالای ۴.۵ درصد است.

وحیدی ساخت مسکن را یکی از اقدامات بزرگ دولت برای کاهش هزینه‌های مردم دانست و گفت: شهید رئیسی یارانه‌ها را ۱۰ برابر کرد که کمک بزرگی به معیشت مردم بود و در کنار آن با طرح کالابرگ ثبات خوبی در سفره مردم ایجاد کرد، روزی نبود که ایشان شخصا قیمت‌ها و وضعیت بازار را کنترل نکنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: انتظار داریم در این مقطع، افرادی که اظهار نظر می‌کنند منصفانه قضاوت کنند، چراکه دستاوردهای بزرگ این دولت که دستاورد ملت ایران است کاملاً واضح و مبرهن است و نباید خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/

نظر شما