شناسهٔ خبر: 67286660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اسبقیان: اشرافیت کامل به ورزش اصفهان دارم /اصفهان وزنه سنگین در ورزش کشور است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: هر هیئتی در مرکز استان باید یک سالن داشته باشد. با ترک تشریفات و با تعاملی که ایجاد می شود. اگر موانع قانونی بود سعی می کنیم راهکاری برای آن پیدا کنیم تا این دغدغه ورزش استان اصفهان را از بین ببریم هرجا امکانات خوبی در اختیار هیئت ها قرار گرفت تجربه نشان داده موفق بودیم و پیشرفت کردیم. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: هر هیئتی در مرکز استان باید یک سالن داشته باشد. با ترک تشریفات و با تعاملی که ایجاد می شود. اگر موانع قانونی بود سعی می کنیم راهکاری برای آن پیدا کنیم تا این دغدغه ورزش استان اصفهان را از بین ببریم هرجا امکانات خوبی در اختیار هیئت ها قرار گرفت تجربه نشان داده موفق بودیم و پیشرفت کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در گردهمایی روسا و پیشکسوتان اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و هیئت همراه، اظهارکرد: مردم ولایت مدار کشورمان در بدرقه این شهدا نشان دادند که همیشه پشت نظام هستند. جامعه پرافتخار ورزش کشور و به ویژه استان اصفهان با حضور ارزشمند و پرشور خود در عرصه انتخابات دشمنان ایران اسلامی را انشالله ناامید خواهند کرد. به عنوان یک بسیجی در ورزش ایران از همه می خواهم حضور در این عرصه را در اولویت قرار دهند و به طور حتم جامعه ورزش که همیشه در شرایط خاص از جمله؛ سیل، زلزله و انتخابات در کنار ملت بوده است و این بار نیز نشان خواهد داد بی تفادت نیستند و این موضوع را با حضور حداکثری را نشان خواهند داد.

وی افزود : جلسه بسیار پر باری بود استان اصفهان از ابتدا در ورزش استان یک وزنه سنگین بود است. 

در دهه ۶۰ در پیست تختی دویده ام و استان اصفهان دوندگان و قهرمانان بسیاری را در ماده های مختلف دو و میدانی داشته است و همچنین در سایر رشته ها به همین گونه بوده است. در وزنه برداری قهرمانان زیادی داشت، فوتبال اصفهان زبانزد خاص و عام و بقیه رشته ها که همیشه جزو ۳ استان برتر بوده است، با همین ظرفیت و پتانسیل موجود چنین نتایجی به دست آمده است.

اسبقیان در خصوص ایین نامه انتخابات هیئت های ورزشی تصریح کرد: نامه جدید دقیق است و کارشناسان زیادی آن را بررسی کرده اند و خود وزیر ورزش که یک فرد سیاسی نیست و کاملا ورزشی است بررسی نهایی بر این مساله داشتند و بعد از آن دستور مجدد و نهایی داده شد و بررسی های بیشتر صورت گرفته و بعد ابلاغ شد و انتظار داریم که این آیین نامه به خوبی اجرا شود. 

 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرنوشت هیئت ها نیز خاطرنشان کرد: بنا را براین می گذاریم که مدیران کل استان ها هیئت ها را بررسی کرده و بر اساس عملکردها تصمیم گیری کنند. در استان اصفهان نیز چنین انتظاری داریم و به طور قطع با حضور فردی مثل جناب صدری قطعا این گونه خواهد شد و مدیران کل این اختیار را دارد با بیان دلایل کافی به فدراسیون دست به تغییر در هیئت های ورزشی که عملکرد خوبی ندارند با نظر فدراسیون و معاونت فنی بزند.

وی با تقدیر از تلاشهای محمدی مدیرکل سابق ورزش استان اصفهان گفت: ظرفیت ورزش استان اصفهان بسیار بالا است، بر ورزش اصفهان اشرافیت دارم.انصافا تلاش می خواهد تا ورزش قهرمانی اصفهان دوباره احیا شود و ما نیز کمک خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص سالن‌های ورزشی تصریح کرد: نیاز به شجاعت دارد، هر هیئتی در مرکز استان باید یک سالن داشته باشد. با ترک تشریفات و با تعاملی که ایجاد می شود. اگر موانع قانونی بود سعی می کنیم راهکاری برای آن پیدا کنیم تا این دغدغه ورزش استان اصفهان را از بین ببریم هرجا امکانات خوبی در اختیار هیئت ها قرار گرفت تجربه نشان داده موفق بودیم و پیشرفت کردیم.

 

اسبقیان گفت: برخی از موارد از جمله بحث همگانی را از سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان می خواهم که بررسی شود و نتیجه آن را اعلام کنند تا بودجه که می بایستی کامل به هیئت داده شود؛ چرا بخشی پرداخت شده و بخشی از آن به شهرستانها داده شده است.

در ابتدای سال رقم های خوبی به هیئت واریز شده است و باید به خوبی از این اعتبارات استفاده شود تا شاهد جهش خوبی در ورزش استان و کشور باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما