شناسهٔ خبر: 67286622 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آتش‌سوزی گسترده در انبار کارخانه تولید موادغذایی در غرب تهران+ عکس

صاحب‌خبر -

شفقنا- انبار یک شرکت موادغذایی در غرب تهران دچار حریق شد.

به گزارش شفقنا از ایسنا، در پی تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع حریق در انبار یک شرکت موادغذایی، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، ظهر دیروز آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳۳، ۶۲، ۱۶ و ۸۷ را به همراه گروه امداد و نجات ۵، تانکر آب و خودروی حامل دستگاه های تنفسی را به مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح، بعد از میدان پاستوریزه اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار بزرگ به مساحت حدود پنج هزار متر مربع رخ داده است. این انبار محل نگهداری از قوطی‌های نوشابه بود که دچار آتش سوزی گسترده شده و هر لحظه بر حجم شعله های آتش افزوده می‌شد. در این شرایط نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از لوله های آبدهی و تجهیزات خاموش کننده، از چندین سمت عملیات مهار زبانه های آتش را آغاز کردند.

آتش‌نشانان در گام نخست موفق شدند که شعله‌های آتش را مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری کنند. پس از آن نیز شعله‌های آتش را به‌طورکامل اطفا کرده و پس از ایمن‌سازی محل، تخلیه دود و انجام عملیات لکه‌گیری به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌ها بازگشتند.

در این آتش سوزی به هیچ یک از کارکنان شرکت تولید کننده مواد غذایی آسیبی وارد نشد و خسارات برجای مانده مالی بود. گروهی از کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن دلیل وقوع این حادثه را آغاز کرده‌اند.

نظر شما