شناسهٔ خبر: 67286515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تلاش برخی کاندیداها برای اتهام‌زنی و عبور از اخلاق در مقابل اخلاق‌مداری پزشکیان

متاسفانه برخی از کاندیداها ممکن است با توجه به رویکردی که داشته‌اند از اخلاق عبور کرده و به آقای پزشکیان توهین کرده و ایشان را مورد حملات بدگویی و تهمت‌زنی قرار دهند. در صورتی که آقای پزشکیان با توجه به حرمتی که برای این افراد قائل است از بدگویی و تهمت‌زنی خودداری می‌کند.

صاحب‌خبر -

عضو ستاد سلامت مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به برگزاری دومین مناظره بین نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات و تذکرات رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت حاکم بودن اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی بین نامزدها و جلوگیری از بدگویی، تهمت‌زنی و لجن‌پراکنی امیدواریم نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات امشب به این توصیه رهبری توجه کرده و تعدی از اخلاق نداشته و بدگویی و تهمت‌زنی نداشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از کاندیداها ممکن است با توجه به رویکردی که داشته‌اند از اخلاق عبور کرده و به آقای پزشکیان توهین کرده و ایشان را مورد حملات بدگویی و تهمت‌زنی قرار دهند. در صورتی که آقای پزشکیان با توجه به حرمتی که برای این افراد قائل است و همچنین توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از بدگویی و تهمت‌زنی به برخی از کاندیداها خودداری می‌کند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما