شناسهٔ خبر: 67286281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شروع دهه ولایت با قربانی و توزیع گوشت در عسلویه

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان عسلویه با تبریک عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت از قربانی و توزیع گوشت گرم بین مردم این شهرستان با همکاری گروه‌های جهادی این ناحیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ‌پاسدار اسماعیل تاجیک گفت: در این دهه تا روز عید سعید غدیر خم برنامه‌های متنوعی در شهرها و روستاهای عسلویه و شرکت‌ها و صنایع مستقر در منطقه برگزار می‌شود که برنامه محوری بازسازی واقعه غدیر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

 

سرهنگ تاجیک ادامه داد: توزیع بیش از یک‌صد بسته کمک‌معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان بین مردم نیز از دیگر برنامه‌هایی است که خیرین و نیکوکاران شهرستان می‌توانند در توزیع بیشتر آن به مجموعه سپاه کمک کنند.

 

فرمانده سپاه عسلویه از جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی، مهارتی، فضای مجازی و علمی جوانان و نوجوانان و همچنین جشن‌های متعدد «هر شب یک روستا» هم به‌عنوان برنامه‌های دهه ولایت و امامت در شهرستان عسلویه نام برد و اظهار داشت: با همکاری دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر این شهرستان؛ کاروان‌های شادی، پویش موتوری و خودرویی، نشست‌های بصیرتی امتداد بدرقه شهیدان خدمت و رزمایش کمک‌های مؤمنانه و اردوهای جهادی هم در این مدت برگزار می‌شود.

 

تاجیک در پایان با دعوت از مردم ولایت‌مدار هم‌شهرستانی برای مشارکت در این برنامه‌ها، بزرگداشت غدیر را ضروری دانست و تأکید کرد: امروز زیرساخت‌ها و امکانات متعددی برای ترویج غدیر و پیام آن در اختیار همه نوجوانان و جوانان است که می‌تواند با استفاده صحیح و مطالب ارزشمند، دین خود را نسبت به این واقعه مهم ادا کنیم.

پایان./

نظر شما