شناسهٔ خبر: 67286238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

سپاه به حوزه ساخت راه در خراسان شمالی ورود می‌کند

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: برای رفع مشکلات راه و اجرای پروژه‌های ساخت راه در خراسان شمالی مشارکت و ورود پیدا خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد پاک‌پور امروز _ پنج شنبه سی‌ویکم خرداد_ در آئین بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی کهنه جلگه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم حاضر است و از تمام ظرفیت و توان خود برای انجام این رسالت بهره می‌گیرد.

وی افزود: در کنار انجام دقیق و پیگیرانه و شبانه‌روزی همه اقدامات لازم برای انجام هرچه بهتر مأموریت‌های ذاتی، امنیتی، دفاعی و نظامی، خدمت رسانی به مردم را بخشی از وظایف خود می‌دانیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن اشاره به پروژه‌های طرح آب‌رسانی در استان خراسان شمالی گفت: سپاه پاسداران مأموریت‌های مختلفی دارد و مسئله آب به ویژه تأمین آب پایدار مناطق محروم و روستایی، یکی از دغدغه‌های ما است که در استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی طرح‌های آب‌رسانی در دست اقدام و با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به درخواست استاندار خراسان شمالی در خصوص مشارکت در ساخت راه، نیز گفت: برای رفع مشکلات راه و اجرای پروژه‌های ساخت راه در استان نیز مشارکت و ورود پیدا خواهیم کرد.

سردار پاک‌پور گفت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه سپاه پاسداران قرار دارد مسئله مردم‌یاری است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رفع مشکلات تنش آبی از برنامه‌های اساسی و جهادی در دولت سیزدهم و دغدغه رئیس‌جمهور شهید بود که همه دستگاه‌ها باید برای این مهم تلاش کنند تا راه این شهید ادامه یابد.

نظر شما