شناسهٔ خبر: 67286178 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حمایت احزاب اصلاح‌طلب از پزشکیان

جوانان احزب اصلاح‌طلب در بیانیه‌ای بر حمایت از مسئول پزشکیان تاکید و تصریح کردند: حمایت تام و تمام خود را در انتخابات پیش رو از مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، شجاعت، اخلاق، پاکدستی و پاک‌زیستی است را اعلام می‌کنیم. جوانان احزب اصلاح‌طلب در بیانیه‌ای بر حمایت از مسئول پزشکیان تاکید و تصریح کردند: حمایت تام و تمام خود را در انتخابات پیش رو از مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، شجاعت، اخلاق، پاکدستی و پاک‌زیستی است را اعلام می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، جوانان احزاب جبهه اصلاحات ایران در حمایت از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری  بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند: اکنون که در آستانه ی مهمترین و سرنوشت‌سازترین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور قرار داریم به خوبی می‌دانیم، که ناکارآمدی سیاست‌ها و عملکرد دولت پیشین منجر به افزایش محدودیت‌های فضای مجازی، تحدید آزادی بیان و پس از بیان، تضعیف نهادهای مدنی، تشدید برخورد با فعالین سیاسی، صنفی و اخراج اساتید دانشگاه و معلمان و ممنوعیت از تحصیل دانشجویان، افزایش مهاجرت و فرار سرمایه‌های مادی و معنوی کشور شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دورنمای زندگی بر جوانان بسیار سخت می‌نماید و ادامه این روند با گذشت ایام، بحران های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور را عمیق‌تر می‌کند. ما جوانان احزاب عضو جبهه اصلاحات ایران، آمده‌ایم تا با گذار از دو دهه خط تحقیر اقشار گوناگون به ویژه جوانان، بانوان، دانشجویان، نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و اساتید دانشگاه را به خط کرامت انسانی تبدیل کرده و در راستای رشد، بالندگی و اعتلای جایگاه آزادی و عدالت با رعایت حقوق شهروندی و نیز ارتقا معیشت مردم با عبور از وضع موجود و تغییر آن به وضع مطلوب با تمام توان پا به عرصه ی انتخابات نهیم.

در این بیانیه تصریح شده است: جوانان احزاب عضو جبهه اصلاحات ایران حمایت تام و تمام خود را در انتخابات پیش رو از جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، شجاعت، اخلاق، پاکدستی و پاک‌زیستی است را اعلام می‌کنیم. از آحاد جوانان به خصوص نسل شگفت‌انگیز Z، هنرمندان و نخبگان زن و مرد درخواست می‌کنیم که برای ایران و بازگشت به زندگی با رای به دکتر مسعود پزشکیان به عنوان فرد اصلح، زمینه ساز رشد، پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان باشیم.

حزب اعتماد ملی

حزب اراده ملت ایران 

حزب ندای ایرانیان 

حزب هدا

حزب همبستگی

حزب اسلامی کار

حزب جمهوریت 

حزب مردم سالاری

حزب دانش اموختگان ایران اسلامی

سازمان عدالت و آزادی

حزب کارگزاران سازندگی

حزب ایثارگران 

مجمع زنان اضلاح طلب

مجمع نیروهای خط امام

 حزب جوانان‌ ایران اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما