شناسهٔ خبر: 67286150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نورافکن عامل اتفاق دلخواه برای سپاهانی‌ها

امید نورافکن زمینه‌ساز اولین تصمیم سیستم کمک داور ویدیویی به سود سپاهان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه شاید خنده‌دار یا طنز گونه به نظر بیاید اما سرانجام پس از ۶ سال که از استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال جهان سپری می‌شود، سپاهان و مس رفسنجان برای اولین بار در حضور این تکنولوژی در فوتبال ایران به میدان رفته‌اند. این در حالیست که پیش از این دو دربی تهران در لیگ بیست و سوم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار شده بود.

در دقیقه ۱۷ دیدار سپاهان و مس رفسنجان در حالی که امید نورافکن قصد داشت توپ را پیش ببرد و ارسال کند، توپ با دستان محمد محبی بازیکن جوان مس رفسنجان برخورد کرد و اعلام کرنر شد. 

2045827

پس از این صحنه بود که موعود بنیادی‌فر در اتاق وی‌‌ای‌آر به بیژن حیدری اطلاع داد که صحنه مشکوک است و باید آن را برای تصمیم‌گیری دوباره مشاهده کند و در نهایت داور وسط مسابقه در سوت خود به نشانه اعلام پنالتی دمید.

پیش از این نیز یک بار در دربی تهران داور مسابقه با توجه به بازبینی صحنه آهسته تصمیم دیگری اتخاذ کرده بود و حالا برای اولین بار سپاهان هم از این موهبت بهره برد و در فصلی که خودش را قربانی اشتباهات داوری و حواشی می‌داند، کمک داور ویدیویی به کمک مورایس و شاگردانش آمد.

2045825

نظر شما