شناسهٔ خبر: 67286094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهره‌برداری از ایستگاه سلامت در مترو و حفاری خطوط سه و چهار

شهردار مشهد گفت: بهره‌برداری از فاز اول خط سه، اتمام و بهره‌برداری از ایستگاه سلامت در خط دو و ادامه حفاری تونل‌های خطوط سه و چهار قطار شهری مشهد؛ کارویژه‌های شرکت ساخت قطار شهری در سالجاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،محمدرضا قلندرشریف در نشست مجمع عمومی شرکت قطار شهری با تقدیر از اقدامات انجام‌ شده در حوزه احداث خطوط مترو مشهد اظهارداشت: یکی از موضوعات مثبت در شرکت قطار شهری با توجه به گزارش حسابرس و سایر حوزه‌های کنترلی، نظم و انضباط مالی حاکم بر این شرکت با توجه به گردش مالی بالای آن است.

وی اضافه کرد: شرکت قطار شهری مشهد در حوزه مالی و کاری بالاترین بیلان را در میان سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری دارد و در عین حال از انضباط بسیار خوبی برخوردار است که نشان‌دهنده نظارت خوب مجمع، هیات مدیره و همکارانمان در شرکت قطار شهری است.

شهردارمشهد با بیان اینکه شرکت قطار شهری باید سه کار ویژه را امسال و تا اتمام دوره ششم مدیریت شهری در دستور کار خود قرار دهد عنوان کرد: بهره‌برداری از فاز اول خط سه حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) در سالجاری یکی از کارویژه‌های اصلی است.

قلندر شریف تصریح کرد: یکی دیگر از کارویژه‌های این شرکت؛ اتمام احداث و بهره‌برداری از ایستگاه سلامت در انتهای خط2 مترو مشهد در دهه فجر امسال است.

وی گفت:ادامه حفاری تونل‌های خط سه و چهار قطار شهری که اکنون در حال انجام است؛ باید امسال طبق برنامه‌ریزی باسرعت مناسب انجام شود.

شهردارمشهد به تخصیص اوراق مشارکت به خطوط مترو مشهد اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های شهرداری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر؛ اوراق مشارکت خوبی برای مترو مشهد اخذ شده که جذب آن سبب سرعت عملیات اجرایی احداث خطوط مترو خواهد شد و در این زمینه از معاون اقتصادی شهرداری وهمکاران ایشان نیز تشکر می‌کنم.

قلندر شریف اضافه کرد: با توجه به اینکه اوراق مشارکت از امسال برای خط چهار نیز پایدار شده؛ انتظار داریم حفاری تونل خط چهار نیز امسال با سرعت خوبی انجام شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از اعضای مجمع، هیات مدیره، مدیرعامل، پرسنل شرکت ساخت و 4000 نیروی خدوم و متخصص فعال در پروژه‌های قطار شهری که مخلصانه و به صورت شبانه‌روزی در عمق زمین در حال فعالیت هستند افزود: انتظار داریم همکاران شرکت قطار شهری مشهد بهره‌برداری از فاز اول خط سه، اتمام ایستگاه سلامت خط دو و حفاری ادامه خط سه و چهار تونل‌های مترو را به‌عنوان سه کار ویژه در سال جاری موردتوجه قرارداده و در احداث سایر ایستگاه‌های باقیمانده که قابلیت اجرای پروژه در قالب TOD را دارند بصورت مشارکتی اقدامات لازم پیگیری شود.

انتهای پیام/282

نظر شما