شناسهٔ خبر: 67286017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام ستارزاده؛

شناخت اصلح، مهمترین رکن انتخابات است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) گفت : در مرحله اول با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، باید مشارکت را بالا برد و در کنار آن فرد اصلح را نیز بشناسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مهدی ستارزاده مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در جمع بسیجیان حوزه حضرت معصومه (س) گفت: انتخابات جمهوری اسلامی ایران، تاثیر گذاری بسیار بالایی در منطقه و سطوح بین المللی دارد، زیرا روی کارآمدن افراد با جناح های مختلف بر سیاست های داخلی و خارجی ما نیز موثر است .

وی ادامه داد: امروز دشمنان بر ایجاد دو قطبی بین مردم و مسئولان حساب ویژه ای باز کرده اند، زیرا در چنین شرایطی می توانند به مشارکت حداکثری مردم و حضور در پای صندوق های رای لطمه بزنند.

حجت‌الاسلام ستارزاده افزود: در وهله ی اول، حضور حداکثری و مشارکت مردم در پای صندوق های رای دارای اهمیت است، و در مرحله ی بعد شناخت فرد اصلح و انتخاب آن باید صورت گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) خاطر نشان کرد: داشتن بصیرت و آگاهی از نقشه دشمن و دوری از اختلاف با طرفداران سایر نامزدها در این برهه زمانی، بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/

نظر شما