شناسهٔ خبر: 67285991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در نشست خبری با خبرنگاران مطرح کرد؛

برگزاری ۲۷۰ جشن مردمی به مناسبت دهه ولایت در ساوجبلاغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، از برگزاری ۲۷۰ جشن مردمی در طول دهه ولایت در این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۵۰ موکب مردمی نیز جهت برگزاری جشن روز عید غدیر اعلام آمادگی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در نشست خبری_بصیرتی با خبرنگاران با موضوع انتخابات و دهه ولایت، گفت: بسیج، صف عظیم و گسترده‌ی انقلاب اسلامی در جامعه است که تجلی عمل صالح، کلام طیب و امتداد فضایل درخشان، ایثار، فداکاری، بصیرت، اخلاص، جهاد، همت، اراده‌ی بلند و روحیه شهادت‌طلبی است.

 

وی افزود: بسیج گوهر درخشانی از انقلاب اسلامی ایران است که در تنوع دولت‌ها، در شدت‌ها و قوت‌ها و در تحول عظیم بین‌المللی هرگز تغییر رنگ نمی‌دهد و همچنان استوار و قائم بر اصول وفاداری، با ایمان خود در میدان عمل است.

 

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه بسیج، ستون‌ مستحکم و تنزل ناپذیر انقلاب است، اظهار داشت: این نهاد مردمی، متناسب با بزرگی چالش‌ها و جنگ‌های قوی، رشید و صاحب اثر است و هر بحرانی را از هر جنسی پاسخ می‌دهد و این معجزه‌گونه‌ترین ساختار دفاعی بین‌المللی در جهان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ ادامه داد: بسیج این همه قابلیت را در خود نهان دارد، اما هیچ‌گاه خسته و فرسوده نمی‌شود، رنگ عوض نمی‌کند، تغییر ماهیت نمی‌دهد و این ویژگی منحصر به فرد بسیج است، وقتی این استعداد بساط یافته در ضمیری هست و در راس آن ولی خدا حضور دارد، در گذرگاه تاریخ در هیچ واقعه‌ای، احساس سستی نمی‌کنید.

 

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد امسال، مبنی بر اخلاق‌مداری در انتخابات، اظهار داشت: امیدواریم در مدت زمان باقی‌مانده تا انتخابات، جبهه انقلاب از انشقاق دوری کرده و متحد شود.

 

علیزاده یادآور شد: در اوج تحریم انتخابات مجلس که تصور همه سیاستمداران، حضور کمتر از ده درصد بود، حضور بیش از ۴۱ درصدیِ مردم، علیرغم فشارهای رسانه‌ای رقم خورد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ تصریح کرد: امروز، جمهوری اسلامی ایران در دل‌های مردم منطقه و جهان نفوذ کرده است، چرا که نظام انقلاب اسلامی صادقانه عمل کرد و پای شعارهای خود ایستاد و ارزش‌های از دست رفته نسل‌های تحقیر شده‌ی کشورهای همسایه را برگرداند و چهره خبیث استکبار را نمایان کرد.

 

وی ادامه داد: تحریم اقتصادی به عنوان راهبرد فلج‌کننده برای عقب نگه داشتن جامعه، وادار کردن به تسلیم و شکاف بین مردم و حاکمیت توسط دشمن، یکی از خطوط وارد کردن فشار بر نظام ما بود که با کمک مردم و دولت مردمی از آن عبور کردیم.

 

علیزاده با اشاره به اینکه فتنه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را پشت سر گذاشتیم و امروز مردم به نظام اعتقاد بیشتری پیدا کردند، اظهار داشت: در عملیات وعده صادق، در کنار داشتن اراده وسیع همراه با نداشتن هراس و ترس، موجب شد ما به بلوغ سیاسی برسیم و به قدرت الهی پی ببریم و قدرت خود را در میدان عمل نشان دادیم و فرضیه‌های گزینه‌های روی میز دشمن بر باد رفت.

 

وی افزود: باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند تحریم‌ها را دور بزند، پرکار و صبور و جهادی باشد، تجربه کاری داشته باشد، آگاه باشد، معتقد به مبانی انقلاب و خستگی‌ناپذیر باشد و در همین راستا امروز باید مطالبه از جبهه انقلاب، برای یکپارچه شدن باشد.

 

سرهنگ علیزاده در بخش دیگری از سخنان با تبیین برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: در عید غدیر امسال، رزمایش خدمات رسانی و امیدآفرینی در سطح استان البرز طراحی شد و به تبع آن در این شهرستان، بسیج، مردم و دستگاهها پای کار آمدند و ۲۷۰ جشن مردمی در سراسر شهرستان ساوجبلاغ در حال اجراست و اجرا خواهد شد و همچنین انواع برنامه‌های ورزشی فرهنگی نیز تدارک دیده شده است.

 

وی نقطه پایانی و اوج این جشن‌ها را در روز عید غدیر اعلام کرد و افزود: در این روز از ساعت ۴ بعدازظهر در بلوار امام خامنه‌ای شهر هشتگرد، حدفاصل میدان شهید آوینی تا فرمانداری، با برپایی بیش از ۵۰ موکب مردمی، برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا خواهد شد.

 

علیزاده ادامه داد: به عنوان نمونه، اداره ورزش و جوانان با برپایی مسابقات ورزشی، آفرودسواری، اتاق عقد و برنامه‌های متنوع دیگر در این برنامه مشارکت خواهد کرد و سایر دستگاه ها نیز برنامه‌هایی خواهند داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه این برنامه، اولین سالی است که به این صورت برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد خاطره‌‌ای زیبایی برای نسل جدید در پاسداشت عید غدیر اتفاق خواهد افتاد و کسانی که علاقه‌مند به ایجاد غرفه در این روز هستند می‌توانند آمادگی خود را هر چه سریع‌تر اعلام نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در پایان با ابراز خرسندی از اقدامات خبرنگاران در تبیین برنامه‌های دهه ولایت، از همگان خواست در این رویداد بزرگ و مردمی شهرستان جهت پوشش رسانه‌ای و گزارشات مردمی حضور بهم رسانند و آماده شویم جهت حماسه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری، ان‌شاءالله

نظر شما