شناسهٔ خبر: 67285962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری گروه شیطان پرستی در شیروان

اعظم قهرمانی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک گروه ۲۹ نفره شیطان پرستی در شیروان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار سعید مطهری زاده با اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی شهرستان شیروان در راستای اجرای طرح نور و در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در یک باغ ویلا گرد هم جمع شده‌اند و مشغول انجام مراسمات شیطان پرستی هستند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه ماموران بعد از شناسایی دقیق محل برگزاری مراسم به آنجا اعزام و با هماهنگی‌های به عمل آمده ۲۹ نفر زن و مرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، افزود: در بازرسی از مکان حضور این افراد مشروبات الکلی، آلات شیطان پرستی و انواع مواد توهم‌زا کشف شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه افراد دستگیر شده که اکثرا غیربومی بودند و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا ضمن مراقبت از فرزندان خود با تقویت بنیه‌های دینی و اخلاقی در جوانان و نوجوانان، از گرایش آنان به فرقه‌های ضاله جلوگیری کنند. 
 

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر صاعقه

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از فوت یک مرد ۶۰ ساله بر اثر صاعقه خبر داد.

سرهنگ محمد گل محمدزاده اظهار کرد: عصر امروز با گزارش به نیروهای امدادی و حضور کارشناسان، مشخص شد یک مرد ۶۰ ساله اهل روستای درتوم، دچار صاعقه‌زدگی شده است.

وی بیان کرد: نیروهای حاضر در محل وارد عمل شدند، ولی این فرد جان خود را از دست داده بود.

سرهنگ گل محمدزاده با تاکید بر اینکه در زمان وقوع رعد و برق مردم نباید در مناطق مرتفع یا زیر درختان باشند، افزود: در زمان وقوع رعد و برق، افراد به‌ویژه کشاورزان و گله‌داران باید به هشدارها توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما