شناسهٔ خبر: 67285945 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛ تساوی لحظه آخری صربستان و اسلوونی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اسلوونی و صربستان در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به تساوی رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، تیم‌های اسلوونی و صربستان در چارچوب دیدارهای گروه C، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورشگاه آلیانس آره‌نا مونیخ به مصاف هم رفتند.

دو تیم در شرایطی روبروی هم قرار گرفتند که اسلوونی در دیدار اول برابر دانمارک به تساوی یک - یک رسیده بود و صربستان با یک گل از انگلیس شکست خورده بود.

نیمه اول این دیدار با وجود تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اسلوونی موفق شد با گل کارمیکنیچ در دقیقه ۶۹،ار صربستان پیش بیفتد. در دقایق باقی مانده صرب‌ها برای زدن گل مساوی یکپارچه حمله شدند و در نهایت فشار این تیم در دقیقه ۵+۹۰ به نتیجه رسید و لوکا یوویچ گل تساوی صربستان را به ثمر رساند.

در نهایت اسلوونی و صربستان با تساوی یک - یک به کارشان پایان دادند. صربستان با این تساوی اولین امتیاز را در یورو دشت کرد و اسلوونی ۲ امتیازی شد تا در روز آخر برای صعود تلاش کنند.

در دیگر این گروه، تیم‌های انگلیس و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

ترکیب اولیه تیم ملی اسلوونی:

یان اوبلاک،کارمیکنیچ، درکاسیچ، جاکا بیجول، یانژا، پتار استوجانوویچ، گنزدا سرین، السنیک، ام لاکار، آندراز اسپورار و بنجامین سسکو

سرمربی: ماتیلژ کک

ترکیب اولیه تیم ملی صربستان:

پردراگ رایکویچ استراهینیا پالوویچ، نیکولا میلنکوویچ، میلوش ولیکوویچ، فیلیپ ملادنوویچ،ساشا لوکیچ، ایوان ایلیچ، آندریا ژیوکوویچ، دوشان تادیچ، الکساندر میتروویچ و دوشان ولاهوویچ

سرمربی: دراگان استویکوویچ

نظر شما