شناسهٔ خبر: 67285911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک هزار مدرسه در لرستان نیازمند بازسازی است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: یک هزار مدرسه فرسوده در استان داریم که نیازمند بازسازی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یونس بهاروند ایرانیا در بیست و ششمین جشنواره مجمع خیران مدرسه ساز لرستان که امروز ۳۱ خرداد در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، گفت: در لرستان یک هزار مدرسه فرسوده داریم که باید بازسازی شوند.

وی با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز دلسوز جامعه هستند و با علم به کمبود امکانات دولتی وارد میدان شده‌اند، افزود: در لرستان نیازمند حمایت بیشتری هستیم تا محرومیت از چهره استان زدوده شود.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز لرستان هم گفت: خیران تاکنون یک هزار و ۵۶۰ مدرسه در لرستان احداث کرده اند، اما همچنان نیاز مبرم به مدرسه سازی داریم.

علی محمد رضوی تصریح کرد: یک هزار و ۵۷ خیر مدرسه ساز در لرستان فعالیت دارند که علاوه بر ساخت، در تهیه نوشت افزار دانش آموزان نیازمند، تجهیز و رفع مشکلات مدارس نیز پیش قدم هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تداوم اقدامات خیرخواهانه و افزایش خیران مدرسه ساز گام‌های استواری برای ایجاد فضا‌های آموزشی استاندارد و ایمن برداشته شود.

<div id="video-display-embed-code_11235984"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264565/11235984?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما