شناسهٔ خبر: 67285248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از بازداشت فردی که با نام سران کشور و رهبری از مردم اخاذی می کرد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات روز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۷۸، از بازداشت فردی که با نام سران کشور و رهبری از مردم اخاذی می کرد را روایت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات روز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۷۸، ماجرای فردی را که از سران کشور و رهبری اخاذی می‌کرد، روایت کرده است. 

آقایان سیدمحمد حجازی فرمانده بسیج و احمد حق طلب فرمانده حفاظت آمدند. بر مراعات حفاظت تاکید داشتند گفتند گزارشی رسیده که منافقین اتومبیل حامل مواد منفجره وارد کشور کرده اند. برای ضد بمب کردن دیوار اطراف مجمع تشخیص مصلحت نظام اجازه خواستند که نپذیرفتم. 

آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای آمد... قصه عجیب و غریب شخصی به نام مهران نوری را گفت که با جعل عناوین و امضاهای سران کشور و رهبری اخاذی می‌کرد و محکوم شده و پس از زندان به مرخصی رفته و دیگر به زندان برنگشته و اخیرا با نزدیک شدن به مدیر زندان اوین و فریب دوستان آقای کرباسچی از آن‌ها سوءاستفاده کرده و باز دستگیر شده است. به همین مناسبت به دفتر ما هم آمده است و ادعاهای بزرگ نماینده رهبری در زندان و نماینده اطلاعات را داشته. به محسن و اخوی محمد تذکر دادم که مواظب باشند. 

آقای احمد شفیعی قائم مقام وزیر اطلاعات را خواستم آمد... گفت خودکشی سعید امامی در زندان باعث مساله دار شدن بسیاری از مدیران اطلاعات شده و جو بسیار بدی را در وزارت بوجود آورده است. دیشب آقای غلامحسین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبری هم همین‌ را می‌گفت و گفت حتی قبل از این هم وضع روحیه ما خوب نبوده. 

در رسانه‌های امروز تردید جدی در مور  مرگ سعید امامی ابراز کرده‌اند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما