شناسهٔ خبر: 67285222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

رئیس‌جمهور آینده نگاهی عدالت محور به همه استان‌ها داشته باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رئیس‌جمهور آینده باید خادم مردم بوده و نگاهش به همه استان‌ها و اقوام، عدالت محور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، علی اصغر دریایی، امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در نشستی که با موضوع انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی اگرچه که تلخ بود اما چون کشور ما از نعمت بزرگی همچون رهبر انقلاب بهره می‌برد، دچار هیچ تلاطمی نشد.

وی افزود: در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، ما میزبان ۶۵ کشور دنیا بدون هیچ‌گونه مشکل امنیتی در تهران بودیم و این شهدا شهر به شهر تشییع شدند که نشان دهنده امنیت پایدار در کشور بود که به برکت شخصیت رهبری، این شخصیت برجسته جهان اسلام شکل گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: اکنون در هشتم تیرماه قرار است که رئیس‌جمهور دولت چهاردهم را انتخاب کنیم که هر ۶ نفر کاندیدا محترم بوده و کارنامه خوبی دارند.

دریایی تاکید کرد: نقش ما اهالی رسانه در تبیین نقش انتخابات در آینده کشور بسیار مهم است و ما باید مسیر و شاخص‌ها را بیان کنیم و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

مشارکت بالا در انتخابات، ضامن اقتدار و امنیت کشور است

وی گفت: قطعاً مشارکت بالا، اقتدار را به همراه دارد و بعد از آن امنیت را نیز پدید می‌آورد، چیزی که نیاز امروز همه کشورهای دنیا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که برای آینده کشور اثرگذار باشد که نمونه آن آیت‌الله رئیسی بودند که تعهد به خدمت به مردم داشتند و در عرض کمتر از سه سال، سه بار به این استان آمدند.

دریایی افزود: همچنین باید کسی را انتخاب کنیم که خادم مردم باشد و نگاهش به همه استان‌ها و اقوام، عدالت محور باشد.

وی با بیان اینکه هنرمندان ما در انتخابات گذشته نقش مؤثری را داشتند، ادامه داد: هشتم تیر نیز یک رویداد ملی است و باز هم هنرمندان ما مشارکت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان خواستار تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم بویژه در بخش راه آهن، آب شرب، فرودگاه سقز و ساخت پلاتوها و اماکن فرهنگی از سوی اهالی رسانه در استان شد.

نظر شما