شناسهٔ خبر: 67285172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

روز سخت مدافع استقلالی در فینال حذفی!

تقابل تیموری با رضاییان و احمدزاده از جذابیت‌های بازی امروز خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری مدافع چپ تیم سپاهان در بازی فینال جام حذفی روز سختی خواهد داشت و باید مقابل بازیکنانی به میدان برود که از آمادگی بالا و تکنیک نابی برخوردار هستند.

رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده دو بازیکن کناری سپاهان در سمت راست هستند که مقابل میثم تیموری به میدان خواهند رفت و با توجه به فصل خوبی که پشت سر گذاشتند و توانایی‌های فردی و تجربه بالایی که دارند به نظر می‌رسد که اکثر حملات سپاهان از جناح راست شکل بگیرد.

این زوج زمانی خطرناک‌تر می‌شود که حسین‌نژاد هم برای تشکیل مثلث و شکل‌گیری حملات به سمت راست زمین مایل می‌شود و مثلث مرگباری توسط سپاهانی‌ها تشکیل می‌شود و نقطه قوت سپاهان به حساب می‌آید.

البته نکته امیدوارکننده برای مس رفسنجان آمادگی بالای محمدمهدی محبی است که در سمت چپ خط حمله مس رفسنجان بازی می‌کند و با توجه به توانایی‌های این بازیکن رامین رضاییان باید بازی حساب‌شده‌تر و نفوذهای منطقی داشته باشد و این مسئله می‌تواند تاحدودی فشار را از روی میثم تیموری بردارد.

تیموری که سابقه حضور در استقلال را داشته است امروز به مصاف بازیکنانی می‌رود که سابقه حضور در پرسپولیس را داشته‌اند و این یکی از جذابیت‌های دیدار فینال جام حذفی خواهد بود، این مسابقه دقایقی دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

نظر شما