شناسهٔ خبر: 67285015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواف خبرداد؛

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه متنوع طی عید غدیر در خواف

خواف- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواف گفت: بیش از ۲۰ برنامه متنوع و شاد در روز عید غدیر در شهرستان خواف تدارک دیده شده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسین مصلایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد از جشن سرور در بقاع متبرکه، مساجد، میادین و معابر در سطح شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواف از جمله مهمترین این برنامه‌ها را مراسم جشن دهه ولایت امشب در پارک معراج اعلام کرد و افزود: در این مراسم جشن شادی برنامه‌های متنوع مانند مداحی، سخنرانی، اجرای سرود، نمایش تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: امسال موکب‌های فرهنگی و هنری، و ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی به همین مناسبت در سطح شهرستان دایر است.

مصلایی در ادامه به برگزاری جشن‌های عید غدیر خم در تمام ۴ بخش و ۶ شهر شهرستان اشاره کرد و گفت در بخش سلامی روستای چمن آباد ۲ تیرماه پیاده روی غدیر از مزار شهدا تا حسینیه چمن آباد را خواهیم داشت و مراسم جشن غدیر را هم در حوزه علمیه امام صادق چمن آباد برنامه ریزی کرده ایم همچنین در تمامی روستاهای بخش سلامی مراسمی به همین مناسبت برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواف اظهار کرد: در بخش جلگه زوزن مراسم جشن غدیر را در مسجد جامع قاسم آباد ۴ تیرماه خواهیم داشت در بخش مرکزی و شهر خواف مراسم جشن در حسینیه و مسجد الزهراء خواف و سالن شهید اعظمی خواف در ۴و ۵ تیرماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع دیگری مانند اجرای گروه سرود، گروه نمایشی، تئاتر، سخنرانی و مداحی در سطح شهرها شهرستان ظرف این هفته به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

نظر شما