شناسهٔ خبر: 67285007 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آتش سوزی واحد مسکونی در یکی از برج‌های غرب تهران

یک واحد مسکونی در یکی از برج‌های واقع در غرب تهران دچار حریق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در ساعت ۱۱ صبح یک مورد حادثه حریق در یکی از واحدهای مسکونی برجی 19 طبقه در غرب تهران به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۶۹، ۲۰ و ۱۰۰ را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، خیابان نسیم شانزده اعزام کرد.

بیشتر بخوانید:

جزییات آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت / افزایش فوتی‌ها و اسامی آنها

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی در طبقه سوم یک برج ۱۹ طبقه رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور و طبقات بالایی ساختمان است. همچنین دود بسیار غلیظی از پنجره‌های این واحد مسکونی در حال خارج شدن بود و علاوه بر آن حجم زیادی از دود نیز داخل این ساختمان را دربر گرفته بود.

در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز این برج مسکونی کرده و به وسیله تجهیزات خاموش کننده و لوله‌های آبرسانی شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و دقایقی بعد نیز به‌طور کامل خاموش کردند. آتش نشانان پس از مهار آتش، اقدام به لکه‌گیری کرده و با استفاده از فن های فشار قوی، دود ناشی از آتش سوزی را از محل حادثه تخلیه کردند.

در جریان این آتش سوزی به هیچ یک از ساکنان آسیبی وارد نشد. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.
آتش سوزی واحد مسکونی در یکی از برج‌های غرب تهران
آتش سوزی برج مسکونی در غرب تهران

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما