شناسهٔ خبر: 67284964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رفسنجان میزبان بازی‌های چادرملو در لیگ برتر

روزبه رادمهر

رئیس هیات فوتبال یزد می‌گوید ورزشگاه این شهر برای میزبانی در لیگ برتر با ۴۱ مورد ایراد روبه‌رو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، امیرفرشاد تفکری رئیس هیات فوتبال یزد درباره اینکه آیا دیدارهای چادرملو در یزد برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در فضای مجازی می‌نویسند که بازی‌ها در یزد برگزار نمی‌شود و این موضوع هواداران یزد را نگران کرده است. نمی‌خواهیم کام شیرین صعود برای هواداران یزدی تلخ شود.

وی همچنین گفت: در مرحله اول ۲۸ مورد ایراد از ورزشگاه خانگی چادرملو گرفته شده اما در مرحله دوم آقای روشنک ۴۱ مورد ایراد گرفته‌اند. این ۴۱ مورد را خیلی ورزشگاه‌ها ندارند اما مهم‌ترین موارد کیفیت چمن ورزشگاه و تقویت نور ورزشگاه است. از طرف دیگر باید اتاق VAR و ورودی مجزا برای زنان و مردان فراهم کنیم.

او همچنین گفت: بعد از ۲۱ خرداد مدیر کل ورزش و جوانان استان پیگیر هستند که مشکل برطرف شود. ما زمان آنچنانی هم نداریم. مثلا برای بهبود کیفیت چمن باید ۱۲۰ کامیون خاک از آنجا خارج شود و همین موضوع یک سال زمان می‌برد. البته عزم خوبی برای حل مشکلات است. تلاش می‌کنیم مشکلات برطرف شود. میزبان باید دو ورزشگاه معرفی کند و اگر نکند سازمان لیگ خودش ورزشگاه مشخص می‌کند، الان نظر سازمان لیگ این است بازی‌ها در رفسنجان برگزار شود و ما تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ ندهد.

انتهای پیام

نظر شما