شناسهٔ خبر: 67284760 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

هشتگ «بگذارید حرفش رو بزنه» ترند ایکس فارسی شد

در پی وقوع مشاجره‌ جنجالی شب گذشته محمد فاضلی مشاور پزشکیان و شهاب اسفندیاری کارشناس صداوسیما در میزگرد فرهنگی و جمله پزشکیان خطاب به کارشناس برنامه که پس از طرح پرسش اجازه دهد فاضلی هم حرفش را بزند، طی ساعات اخیر هشتگ «بگذارید حرفش رو بزنه» ترند ایکس فارسی شد و تا کنون نزدیک به 10 هزار پست با این هشتگ منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، در جریان برگزاری برنامه میزگرد فرهنگی که با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشاورینش برگزار شد، اسفندیاری یکی از کارشناسان این برنامه با طرح سوال پیرامون اخراج محمد فاضلی مشاور نامزد انتخابات از دانشگاه، باعث مشاجره لفظی با مشاور این نامزد شد که حواشی بسیاری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

در همین حال، طی ساعات اخیر هشتگ «بگذارید حرفش رو بزنه» ترند ایکس فارسی شد و تا کنون نزدیک به 10 هزار پست با این هشتگ منتشر شده است.

مصطفی پورمحمدی، دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم با انتشار پستی در صفحه ایکس خود در واکنش به میزگرد فرهنگی شب گذشته پزشکیان از محمد فاضلی حمایت کرد، او در توییت خود از هشتگ بگذارید حرفش رو بزنه استفاده کرد.

هشتگ «بگذارید حرفش رو بزنه» ترند ایکس فارسی شد

هشتگ «بگذارید حرفش رو بزنه» ترند ایکس فارسی شد

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما