شناسهٔ خبر: 67284710 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دستور ویژه مخبر درباره آتش‌سوزی بیمارستان رشت/ با خاطیان برخورد قاطع شود

سرپرست ریاست جمهوری در جریان سفر به استان گیلان برای افتتاح خط‌آهن رشت-کاسپین، به شکل سرزده از بیمارستان سانحه دیده قائم رشت نیز بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر که صبح امروز پنجشنبه برای افتتاح خط‌آهن رشت-کاسپین و اتصال آن به راه‌آهن سراسری به استان گیلان سفر کرده بود، از بیمارستان قائم رشت که بامداد سه‌شنبه دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، بازدید کرد و با توضیحات مسئولان استان و دست‌اندرکاران بیمارستان در جریان جزئیات وقوع حادثه، اقدامات انجام شده برای مهار آتش، نجات جان بیماران و انتقال آنان به مراکز درمانی دیگر استان و اقدامات انجام شده برای شناسایی علل وقوع حادثه قرار گرفت.

بنا به روایت تسنیم، سرپرست ریاست جمهوری در جریان این بازدید ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های بیمارانی که در جریان این آتش‌سوزی جان باختند، دستوراتی برای دلجویی از بازماندگان آنها و رسیدگی به وضیت بیمارانی که به مراکز درمانی دیگر استان منتقل شده‌اند، صادر کرد.

مخبر همچنین استاندار را مکلف کرد علل وقوع حادثه را به شکل جدی پیگیری کرده و گزارش آن را ارائه کند تا با خاطیان احتمالی به شکل قاطع برخورد شود.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین در مسیر عزیمت به فرودگاه از یکی دیگر از مراکز درمانی استان که تعدادی از بیماران بیمارستان قائم به آن منتقل شده‌اند، بازدید و از این بیماران عیادت کرد.

27215

نظر شما