شناسهٔ خبر: 67284699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹۰۰ نفر دست‌اندرکار برپایی انتخابات در بجستان خراسان رضوی هستند

گناباد-ایرنا- فرماندار بجستان گفت: افزون بر ۹۰۰ نفر شامل هیات اجرایی، نظارت و نیروهای نظامی و انتظامی، دست‌اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خراسان رضوی هستند.

صاحب‌خبر -

حسن حیدری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در بخش های مرکزی و یونسی شهرستان بجستان جانمایی شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ٢٢ هزار و ۵٠٠ نفر واجد شرایط اخذ رای در شهرستان بجستان، ۴۵ درصد را مردان و ۵۵ درصد را زنان تشکیل می دهند.

فرماندار بجستان بیان کرد: ۱۸۷ رای اولی در این شهرستان برای نخستین مرتبه مشارکت سیاسی خود در انتخابات ریاست جمهوری را تجربه می‌کنند.

وی افزود: هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در بجستان تشکیل و اعضای آنها تعیین شدند و همه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات همراه با مشارکت حداکثری مردم در این شهرستان فراهم است.

حیدری از آحاد مردم شهرستان بجستان خواست با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب نامزد اصلح به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

با تصویب روسای قوای مقننه و قضاییه و سرپرست قوه مجریه و نیز تأیید شورای نگهبان، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۳ خردادماه آغاز شده و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رییس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده می‌شود.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما