شناسهٔ خبر: 67284634 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی

ائتلافی متشکل از ۱۹ سازمان حقوق بشری گزارش داد: موسسات مالی اروپایی ۳۶.۱ میلیارد یورو تضمین برای فروش تسلیحات به اسرائیل ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  ائتلافی متشکل از ۱۹ سازمان حقوق بشری گزارش داد: موسسات مالی اروپایی ۳۶.۱ میلیارد یورو تضمین برای فروش تسلیحات به اسرائیل ارائه کردند.
این سازمان‌ها تاکید کردند: فروش سلاح به اسرائیل در شرایط کنونی به نقض جدی قوانین بین المللی کمک می‌کند.
همچنین طبق گزارش این سازمان ها، در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، ۶ تولیدکننده از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اسلحه در جهان به «اسرائیل» سلاح فروختند.

 حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی

 

 ارتش اسرائیل جانی ترین ارتش جهان 

 کریس سیدوتی، عضو کمیته حقیقت یاب بین المللی : با توجه به شواهد جمع آوری شده و نتایجی که به دست آوردیم، دیدیم که از هفتم اکتبر جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه رخ داده است ؛ جنایاتی که به موجب قانون بین المللی بسیار خطرناک است و وقتی به نتایج حاصل شده نگاه می کنم، می بینم ارتش اسرائیل یکی از جنایتکارترین ارتش ها در جهان است.

حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی

 

درخواست نماینده مجلس اسپانیا برای قطع روابط با رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی الجزیره در حساب کاربری خود در ایکس تصاویری از نماینده پارلمان اسپانیا منتشر کرد که از دولت اسپانیا می‌خواهد روابط خود را با اسرائیل قطع کند.
ایونی بلارا نماینده زن پارلمان اسپانیا گفت: فکر نمی‌کنم ما برای پاسخ به این سوال که آنچه در فلسطین مشاهده می‌کنیم کشتار جمعی است یا نه نیاز به ملاحظاتی داشته باشیم.
مردم به طور فزاینده درباره رابطه دولت اسپانیا با جنایتکار جنگی مثل نتانیاهو سوال می‌کنند. اسپانیا چگونه می‌تواند روابط دیپلماتیک خود را با آرژانتین به سبب برخی اهانت‌های خصمانه نخست وزیر قطع کند، اما با این حال نمی‌تواند روابط دیپلماتیک و تجاری خود را با [کشور]تروریستی مثل اسرائیل که مرتکب کشتار جمعی می‌شود، قطع کند؟ اسرائیل سر‌های کودکان را قطع کرد و برای آزادی چهار گروگان، ۲۰۰ نفر را قتل عام کرد. ساکنان غزه زنده زنده در مناطق موسوم به مناطق امن، در آتش سوختند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11235073"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264266/11235073?width=600&height=350"></script></div>

 

تاکید حماس بر غیر قابل مذاکره بودن موضوع حق بازگشت آوارگان فلسطینی
شبکه قدس فید در خبری فوری گزارش داد: جنبش حماس اعلام کرد: تمامی راهکارهای هدفمند برای لغو حق بازگشت آوارگان فلسطینی را قاطعانه رد می کنیم و این موضوع قابل چشم پوشی یا مذاکره نیست. همچنین تمامی تلاش های صهیونیستی با حمایت آمریکا را برای حذف و لغو نقش آژانس امداد رسانی و کار یابی برای آوارگان فلسطینی« آنروا» رد می کنیم.

 حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی

 

وزارت بهداشت: بیش از ۴۷ هزار شهید و مفقود در غزه
مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: وزارت بهداشت غزه از بیش از ۴۷ هزار شهید و مفقود در غزه در بیش از ۳ هزار جنایت رژیم اشغالگر خبر داد و اعلام کرد در تلاش هستیم تا بخش‌های مهم و حیاتی مجتمع پزشکی الشفا و بیمارستان اندونزی را دوباره راه اندازی کنیم. همچنین ۹۸ درصد کودکان نوار غزه به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.

 حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی

 

محرومیت دهها هزار دانش آموز فلسطینی از امتحانات
کانال فلسطین الان در خبری فوری گزارش داد: وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد تجاوزات اسرائیل ۳۹ هزار دانش آموز دبیرستانی (دختر و پسر) در غزه را از امتحانات محروم کرده است.

 حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی

 

ده ها شهید یا زخمی به دنبال بمباران ساختمانی در غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره، با انتشار تصاویری اعلام کرد: به دنبال حمله هوایی اشغالگران به یک ساختمان مسکونی در شهر غزه، شماری شهید یا زخمی شدند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11235070"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264266/11235070?width=600&height=350"></script></div>
 
عادل عبدالمهدی: پس از طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق، طوفان سوم و چهارم در راه است
عادل عبدالمهدی نخست وزیر اسبق عراق در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مردم با طوفان سوم و چهارم، فوج فوج وارد خواهند شد. نخستین (طوفان)، طوفان الاقصی بود و پس از آن عملیات وعده صادق بود و طوفان نصرالله و (طوفان) فتح، منتظر ما است.

 حمایت موسسات مالی اروپا از رژیم صهیونیستی

تظاهرات صهیونیست ها علیه کابینه نتانیاهو در شهر اشغالی عسقلان
شبکه تلویزیونی الجزیره، تصاویری از تظاهرات اسرائیلی ها در عسقلان علیه کابینه بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) و درخواست مبادله اسرا با جنبش حماس منتشر کرد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11235074"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264266/11235074?width=600&height=350"></script></div>

 

تخریب کامل گذرگاه رفح توسط ارتش اسرائیل
"مرکز اطلاع رسانی حزب کارگر فرانسه" با انتشار ویدئویی در پیام رسان تلگرام نوشت گذرگاه رفح بین مصر و غزه به دست ارتش اسرائیل به طور کامل تخریب شده است.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11235072"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264266/11235072?width=600&height=350"></script></div>
 
 
تحریم جشن روزنامه ایتالیایی به سبب حمایت از رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی الجزیره با انتشار تصاویری اعلام کرد: شماری از فعالان در ایتالیا جشن روزنامه ایتالیایی "لا رپوبلیکا" را برای محکوم کردن دفاعش از اسرائیل تحریم کردند.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11235071"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264266/11235071?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 
 

نظر شما