شناسهٔ خبر: 67284520 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستور‌های مخبر در بازدید از بیمارستان قائم رشت

سرپرست ریاست جمهوری، استاندار گیلان را مکلف کرد که علل وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت را به‌طور جدی، پیگیری و گزارش آن را ارائه کند تا با خاطیان احتمالی به شکل قاطع برخورد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر که امروز پنجشنبه برای افتتاح خط‌آهن رشت ـ کاسپین و اتصال آن به راه‌آهن سراسری به استان گیلان سفر کرده بود، از بیمارستان قائم رشت که بامداد سه‌شنبه دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، بازدید کرد.

** دستورهای مخبر در بازدید از بیمارستان قائم رشت

مخبر با توضیح مسئولان استان و دست‌اندرکاران بیمارستان از جزئیات وقوع حادثه، اقدامات انجام شده برای مهار آتش، نجات جان بیماران و انتقال آنان به مراکز درمانی دیگر استان و کارهای انجام شده برای شناسایی علل وقوع حادثه، مطلع شد.

سرپرست ریاست جمهوری در این بازدید، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های بیمارانی که در این آتش‌سوزی جان باختند، دستورهایی برای دلجویی از بازماندگان آنان و رسیدگی به وضع بیمارانی که به دیگر مراکز درمانی استان منتقل شده‌اند، صادر کرد.
 
مخبر، همچنین استاندار گیلان را مکلف کرد که علل وقوع حادثه را به‌طور جدی، پیگیری و گزارش آن را ارائه کند تا با خاطیان احتمالی به شکل قاطع برخورد شود.
 
سرپرست ریاست جمهوری، همچنین در مسیر عزیمت به فرودگاه، از یک مرکز درمانی استان که عده‌ای از بیماران بیمارستان قائم رشت به آن منتقل شده‌اند، بازدید و از این بیماران، عیادت کرد.

نظر شما