شناسهٔ خبر: 67284486 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان مطالبات ۱۱۲ مراجعه کننده به دستگاه قضایی مطرح شد

جلسه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان در بندرعباس برگزار شد و ۱۱۲ نفر از مراجعین دستگاه قضایی ضمن ملاقات با مجتبی قهرمانی و معاونین وی، مطالبات خود را مطرح نمودند. جلسه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان در بندرعباس برگزار شد و ۱۱۲ نفر از مراجعین دستگاه قضایی ضمن ملاقات با مجتبی قهرمانی و معاونین وی، مطالبات خود را مطرح نمودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد و ۱۱۲ نفر از مراجعین دستگاه قضایی ضمن ملاقات با مجتبی قهرمانی و معاونان او، مطالبات خود را با آنها مطرح کردند.

در جریان برگزاری این دیدار مردمی، درخواست های ارائه شده از سوی هر یک از مراجعین در خصوص مسائل مختلف حقوقی و قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، علاوه بر امکان دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان طی ایام هفته، در یک روز از هفته نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در تمام حوزه های قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مردم رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما