شناسهٔ خبر: 67284479 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جشن وصال در شهرستان تاکستان برگزار شد

مراسم جشن وصال ۱۰ زوج و تجلیل از ۱۰ فعال حوزه ازدواج و خانواده در شهرستان تاکستان برگزار شد. مراسم جشن وصال ۱۰ زوج و تجلیل از ۱۰ فعال حوزه ازدواج و خانواده در شهرستان تاکستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت اعیاد قربان و غدیر مراسم جشن وصال ۱۰ زوج جوان شهرستان تاکستان و تجلیل از ۱۰ فعال حوزه ازدواج و خانواده با حضور سید جمال حسینی فرماندار شهرستان تاکستان،  امیر اسلامی صدر معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، علی رحمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و روسای ادارات، جمعی از نوعروسان، خانواده ها و فعالین حوزه ازدواج و خانواده در محل سالن آمفی تئاتر امام علی(ع) شهرستان تاکستان برگزار شد.

جشن وصال در شهرستان تاکستان برگزار شد

فرماندار تاکستان در این نشست ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج ، موضوع ازدواج را یک موضوع اجتماعی دانست و با تاکید بر رفع و کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در مقوله ازدواج آسان در سخنانی اظهار داشت: شاخص ها و بسترهای متعدد و مشوق های لازم به منظور شکل گیری ازدواج آسان در جامعه باید فراهم شود و خانواده ها و اقشار جوان جامعه نیز با کم کردن توقعات به اهمیت سنت ازدواج که یک امر به معروف است اقدام کنند.

فرماندار در ادامه بر حمایت و ایجاد بسترسازی مناسب جهت اشتغال پایدار به منظور بالا بردن انگیزه ازدواج و امید به زندگی مشترک را در سطح قشر جوان جامعه تاکید کرد.

جشن وصال در شهرستان تاکستان برگزار شد

حسینی همچنین بر هماهنگی و هم افزایی ادارات در امر ازدواج آسان و مدیریت اختصاص تسهیلات و جهیزیه به زوج های جوان تاکید کرد.

انتهای پیام 

نظر شما