شناسهٔ خبر: 67284368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صلح وجه مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین

اصفهان -رئیس دانشکده مدیریت نظامی دانشگاه دفاع ملی ارتش آزادی بخش خلق چین گفت: صلح وجه مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر وو فنگ مینگ رئیس دانشکده مدیریت نظامی دانشگاه دفاع ملی ارتش آزادی بخش خلق چین بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار اصفهان اظهار کرد: سفر ما به اصفهان یک پروژه بسیار مهم در راستای سفر به کشور ایران است.

وی هیأت همراه خود را متشکل از افسران ارشد نظامی این دانشکده معرفی کرد و ادامه داد: چین و ایران روابط دوستانه‌ای با یکدیگر دارند و هر دو کشور دارای تمدن ارزشمند هستند.

رئیس دانشکده مدیریت نظامی دانشگاه دفاع ملی چین گفت: هر دو کشور به دنبال صلح هستند و در بسیاری از موضوعات بین‌المللی مواضع مشترک دارند از این رو دوست و برادر هستیم.

وی افزود: چین و ایران در کنار یکدیگر با یک جانبه گرایی در جهان مقابله خواهند کرد، درجریان این سفر به دنبال این هستیم که نقشه راهی که توسط رؤسای دو کشور ترسیم شده را به خوبی اجرا کنیم.

وی گفت: با تقویت ارتباطات نظامی دو کشور می‌توانیم سایر روابط دو کشور را ارتقا ببخشیم.

رئیس دانشکده مدیریت نظامی دانشگاه دفاع ملی چین عنوان کرد: اصفهان، استان بسیار مهمی در جمهوری اسلامی ایران است و ما نیز از ظرفیت‌های این استان آگاه هستیم.

وی گفت: از این حیث معتقد هستیم این ظرفیت‌های ارزشمند می‌توانند پایه مهمی برای همکاری‌های دو جانبه باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما