شناسهٔ خبر: 67284343 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

چرخ گوشت دست کودک ۲ ساله را بلعید

دست یک کودک ۲ساله در چرخ گوشت گیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حوالی ساعت ۱۷:۳۰ عصر دیروز کادر پزشکی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام کردند که با توجه به گیر کردن دست یک کودک ۲ساله در چرخ گوشت به حضور عملیاتی و تجهیزات این سازمان برای کمک به فرد آسیب‌دیده احتیاج دارند که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گروه امداد و نجات ۱ را به همراه تجهیزات تخصصی مورد نیاز به این مرکز درمانی اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که دست چپ یک کودک دو ساله در قسمت گلویی یک دستگاه چرخ گوشت گرفتار شده است. در همین راستا نیز نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص برش و با احتیاط کامل، قسمت گلویی چرخ گوشت را برش داده و دست کودک را از داخل چرخ گوشت رها سازی کردند.

در ادامه کودک دو ساله در حالی که دچار آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه انگشتان دست شده بود، برای اقدامات بعدی به عوامل درمانی تحویل داده شد و آتش‌نشانان نیز به ایستگاه خود بازگشتند.

آتش‌نشانی برای پیشگیری از چنین حوادثی به مردم توصیه کرد که حتما از چرخ گوشت‌های خانگی و صنعتی استاندارد استفاده کرده و هنگام کار با این دستگاه‌ها، حتما با احتیاط کامل نکات ایمنی را رعایت کنند.

نظر شما