شناسهٔ خبر: 67284332 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ژنرال صهیونیست: تنش میان ارتش و نتانیاهو به بالاترین سطح رسیده است

منصوره حسنی

ژنرال بازنشسته اسرائیلی گفت تنش میان ارتش رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر این رژیم به بالاترین سطح خود رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «یسرائیل زیف» ژنرال بازنشسته صهیونیستی در اظهاراتی عنوان داشت، ارتش رژیم صهیونیستی هدف خود از جنگ در غزه را از بین برده است.

او گفت: ما به پایان ماموریتی نزدیک می‌شویم که دولت آن را مشخص کرده است و به مرحله ای خواهیم رسید که در آن وارد جنگ چریکی می‌شویم.

ژنرال صهیونیست در مصاحبه با وال استریت ژورنال افزود: تنش میان ارتش و نخست‌وزیر به بالاترین سطح خود رسیده است.

پیش از این الجزیره نوشت، اختلافات میان ارتش رژیم صهیونیستی و نتانیاهو بعد از اظهارات «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش مبنی بر اینکه صحبت درباره «نابودی حماس عوام فریبی است»، بالا گرفت.

او تاکید کرد: تا زمانی که کابینه رژیم صهیونیستی جایگزینی برای این جنبش پیدا نکند، حماس پابرجا خواهد ماند. حماس یک ایدئولوژی است و هرکس گمان می‌کند که اسرائیل می‌تواند این جنبش را ریشه‌کن کند، سخت در اشتباه است.

پیشتر «یائیر نتانیاهو»، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی این رژیم را به شدت به باد انتقاد گرفت و نوشت: فرمانده نیروی هوایی در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) کجا بود و چه می‌کرد؟ اکنون تصمیم گرفته است که «زیو لوی» را به‌عنوان مربی برای نسل بعدی خلبانان نیروی هوایی منصوب کند.

انتهای پیام

نظر شما