شناسهٔ خبر: 67284286 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اذعان شورای حقوق بشر سازمان ملل؛

ارتکاب تجاوز جنسی صهیونیست‌ها در غزه

گروه تحقیق سازمان ملل در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی برای تحقیر فلسطینیان دست به تجاوز جنسی زده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  گروه تحقیق سازمان ملل در این شورا اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی برای تحقیر فلسطینیان دست به تجاوز جنسی زده اند. این گروه پس از بررسی ۶ حمله رژیم صهیونیستی به غزه خاطرنشان کرد: اسرائیل، غیرنظامیان را هدف قرار داده و اصول اساسی قوانین جنگ را تقریبا پیوسته نقض کرده. گروه تحقیق سازمان ملل همچنین شمار قربانیان در غزه را باورنکردنی توصیف کرد.

<div id="video-display-embed-code_11234999"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264440/11234999?width=600&height=350"></script></div>


در همین حال هفته نامه «حزب کارگر فرانسه» با انتشار تصویری در پیام رسان تلگرام نوشت شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در مورد وضعیت غزه اظهار داشت: مقامات اسرائیل مسئول جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت و نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه از جمله کشتار، حملات عمدی به غیرنظامیان و تأسیسات غیرنظامی، قتل و استفاده از قحطی به عنوان روشی جنگی و نیز توسل به شکنجه و رفتار غیرانسانی هستند.

 

 

 

نظر شما