شناسهٔ خبر: 67284278 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکار تانک‌ها و نظامیان صهیونیست توسط گردان‌های القسام

تهران- ایرنا- گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از انجام یک عملیات ترکیبی و شکار دو تانک و چند نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: دو تانک «مرکاوا»ی دشمن صهیونیستی را با راکت‌های «الیاسین ۱۰۵» در اردوگاه «الشابوره» واقع در شهر «رفح» هدف قرار داده و آنها را منهدم کردیم.

در این بیانیه آمده است: پس از هدف قرار گرفتن این دو تانک، سرنشینان آن به داخل یک خانه فرار کردند و رزمندگان ما آنها را تعقیب کرده و از فاصله صفر با آنها درگیر شدند.

شاخه نظامی جنبش حماس در ادامه از به هلاکت رسیدن چند نظامی صهیونیستی در این درگیری مستقیم خبر داد.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اذعان کرد که طی درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه، ۶ نظامی این رژیم زخمی شدند.

این آمار روزانه در حالی اعلام می شود که چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش رژیم صهیونیستی در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کرده بودند که آمار زخمی‌هایی که ارتش این رژیم اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های آن ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته‌ است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری را از تلفات منتشر نکنند.

نظر شما